دی اس 7 کراس بک با گزینه های فردی جدید در دسترس مشتریان

پرشین خودرو: اگر شما یکی از مشتریان آینده شاسی بلند DS7 کراس بک هستید، اکنون می‌توانید از گزینه های شخصی بیشتری برای سفارش اتومبیل خود استفاده کنید.

به گزارش پرشین خودرو، طبق گفته منابع خبری، شرکت خودوسازی DS برای گسترش امکانات و همچنین شخصی سازی محصولات خود، یکسری امکانات فردی جدید به خودروی شاسی بلند DS7 کراس بک اضافه کرده است که اولین مورد آن می‌تواند روکش‌های چرمی جدید ناپا به رنگ قهوه‌ای باشد که در مدل "الترا پرستیژ" بدون هزینه در اختیار شما قرار می‌گیرد، اما در مدل پایین‌تر "پرستیژ" نیاز است که شما هزینه بیشتر 2750 پوند را پرداخت کنید.

 



علاوه بر این، سیستم جدید DS ConnectedCAM به خودروی شاسی بلند "دی اس 7 کراس بک" اضافه شده است که در واقع بخشی از بسته ایمنی اتومبیل به شمار آمده و در مدل "الترا پرستیژ" تبدیل به یک گزینه استاندارد شده است. جهت آشنایی بیشتر بد نیست بدانید که سیستم DS ConnectedCAM مجهز به دوربین بوده و به طور مستقل با سیستم‌های کامپیوتری اتومبیل در ارتباط است و صاحبان خودروی دی اس 7 کراس بک می‌توانند از این دوربین برای گرفتن عکس از مناطق زیبای خارج از اتومبیل استفاده کرده و محتوای آن را به اشتراک بگذارند. هرچند از این سیستم می‌توان به عنوان یک دوربین ضبط ویدیو در صورت تصادف استفاده کرد و محتوای آن با استفاده از Wi-Fi به گوشی هوشمند مالک اتومبیل ارسال خواهد شد.

 



برای بهبود ایمنی اتومبیل، شرکت خودروسازی DS یک بسته ایمنی در نظر گرفته شده است که فاکتورهای داخل آن شامل سیستم هشدار نقاط کور فعال، سیستم کمک نگهدارنده اتومبیل بین خطوط جاده، سیستم تشخیص علائم ترافیکی، سیستم هشدار برخورد جلو و همچنین شامل یک سیستم کمک راننده DS Connected Pilot می‌شود که با پرداخت 1450 پوند بر روی مدل "پرفورمنس لاین"، پرداخت 750 پوند بر روی مدل "پرستیژ" و همچنین با پرداخت هزینه 400 پوند بر روی مدل "الترا پرستیژ" مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 

کد خبر 100438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha