کد خبر 104649
۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
بازدید وزیر راه و شهرسازی از ترمینال سلام

پرشین خودرو: وزیر راه و شهرسازی در بازدید از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: با افتتاح این ترمینال هم ظرفیت و هم سطح خدمات رسانی در این فرودگاه افزایش خواهد یافت.

به گزارش پرشین خودرو ،  محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز (پنجشنبه) از ترمینال در دست احداث سلام در شهر فرودگاه امام خمینی (ره) بازدید کرد.

اسلامی در این بازدید بااشاره به اهمیت توسعه صنعت هوانوردی گفت: یکی از اولویت های دستور کار وزارت راه و شهرسازی ارتقای کمی و کیفی سرمایه گذاری حمل و نقل به ویژه بخش هوایی است.

وی ادامه داد: در این بخش کاستی هایی وجود دارد که باید با الگوهای مختلف تأمین مالی مانند همه کشورهای پیشرفته این زیرساخت‌ها را توسعه و کیفیت خدمات به مسافران را افزایش دهیم.

اسلامی با اشاره به اینکه مردم انتظار دریافت خدمات با کیفیت بالاتر را دارند، گفت: خدا را شکر با طراحی که درترمینال سلام صورت گرفته کیفیت خدمت دهی به مسافران افزایش خواهد یافت.

وی افزود: این ترمینال با فضاهایی که در اختیار داردظرفیت فرودگاه امام خمینی (ره) را دو برابر خواهد کرد و این افزایش ظرفیت با کیفیتی کاملا متمایز با تمرینال شماره یک که اکنون در دست استفاده است رخ خواهد داد.

وزیر راه وشهرسازی رفع کاستی‌های موجود با رعایت بالاترین استانداردها را یک نکته مهم توصیف کرد و گفت: این پروژه از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است و ما امیدواریم که ان شاء ا... این اقدامات همچنان در مسیر توسعه ادامه داشته باشد و ما بتوانیم هر روز شاهد توسعه زیرساخت ها و افزایش کیفیت خدمات رسانی به مسافران عزیز را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: باید برخورداری مردم ما از یک تراز استاندارد بین المللی محقق شود و ما شاهد افزایش روزافزون سطح رضایت مردم باشیم.

کد خبر 104649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha