سنت شکنی منهارت با تیونینگ لامبورگینی اوروس

پرشین خودرو: شرکت تیونینگ آلمانی منهارت با زیر پا گذاشتن سنت خود، شاسی بلند سوپراسپرت لامبورگینی اوروس را به طور ویژه تقویت کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شاید اگر کارنامه شرکت تیونینگ "منهارت" را دنبال کرده باشد، ماشینی غیر از محصولات آلمانی همچون "بی ام و"، "مرسدس بنز" و یا "آئودی" در برنامه ریزی تیونینگ این شرکت پیدا نخواهید کرد، اما این شرکت در آخرین پروژه کاری خود سنت شکنی کرده و با فاصله گرفتن از سوژه های همیشگی خود یعنی محصولات "آلمانی"، به سراغ گاو خشمگین ایتالیایی یعنی "لامبورگینی اوروس" رفته است و حالا یک گاو نر وحشی با ظاهری جذاب تر و موتور قوی‌تر خلق کرده است.

 



هرچند پیش از این شرکت تیونینگ منهارت به صورت خیلی تصادفی، پورشه 911 توربو را هم تقویت کرده که باز یک اتومبیل آلمانی به شمار می آید، اما این سری شرکت تیوینگ منهارت برون مرزی فکر کرده و یک لامبورگینی اوروس فوق العاده طراحی کرده است که می توانید جزییات طراحی و تغییرات فوق العاده آن را در تصاویر شاهد باشید، اما مشخصات فنی چطور؟

در نسخه های استاندارد لامبورگینی اوروس، یک موتور 4 لیتری هشت سیلندر توربودوقلو خواهید داشت که نیروی آن 641 اسب بخار و همچنین گشتاور آن به مرز 850 نیوتن متر می رسد که طبق ادعای شرکت خودروسازی لامبورگینی سریع ترین خودروی شاسی بلند استاندارد بر روی زمین است.

 



حال منهارت این ویژگی را بهبود بخشیده و با اصلاح توربوشارژر و اطلاعات نرم افزاری پیشرانه، موفق شده خروجی قدرت 801 اسب بخاری و گشتاور 980 نیوتن متری از همان حجم 4 لیتری پیشرانه هشت سیلندر لامبورگینی اوروس استخراج کند که نتیجه آن به ثبت رسیدن شتاب صفر تا صد 3.6 ثانیه خواهد بود. این درحالیست که پیشرانه 12 سیلندر لامبورگینی اونتادور SVJ می‌تواند قدرت 759 اسب بخاری و گشتاور 720 نیوتن متری داشته باشد.


 

کد خبر 109294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha