کد خبر 109679
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
تعطیلی ۲ مرکز معاینه فنی خودرو در کرمانشاه

پرشین خودرو: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تعطیلی ۲ مرکز معاینه فنی خودرو در این استان خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از مهر: فریبرز کرمی اظهار داشت: از ابتدای سال در بخش برخورد با ناوگان دارای اضافه تناژ ۱۹۳۹ مورد تخلف به ثبت رسیده و متخلفان به میزان بیش از 550 میلیون تومان جریمه شدند.

وی افزودهمچنین هفت بازدید از پنج مرکز معاینه فنی به عمل آمده که برمبنای بازدیدهای انجام شده احکامی صادر شد که در نهایت منجر به تعطیلی دو مرکز معاینه فنی و نیز صدور پنج فقره تذکره کتبی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بیان کردطرح ایمن‌سازی راکبین موتورسوار در سطح استان در شهرستان های گیلانغرب، صحنه، بیستون، سرپل ذهاب و توزیع ۲۶۸ عدد کلاه ایمنی در مناطق صحنه، گیلانغرب، سرپل ذهاب، پاوه و بیستون انجام شد.

وی گفت: در حوزه ایمن‌سازی آموزش مدارس حاشیه راهها نیز به منظور ارتقاء فرهنگ عبور و مرور دانش آموزان با محوریت آموزش با استفاده از گروههای نمایشی و مربیان در ۵۰ مدرسه حاشیه راههای استان ایمن‌سازی اجرا و جوایزی نظیر البسه و نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان توزیع شد.

کرمی تصریح کرد: طرح ایمن سازی فیزیکی مدارس حاشیه راهها نیز اجرا شده که به این منظور انعقاد قرارداد اجرای طرح در ۹ محور حوزه استحفاظی استان شامل اجرای تابلوهای ترکیبی، خط نوشته، اجرای نوارهای لرزاننده جهت آشکار سازی و افزایش ایمنی تردد دانش آموزان مدرسه حاشیه راه‌ها انجام شد.

وی از انجام گشتهای کنترل نامحسوس دروازه ای با حضور کارکنان پلیس راه و انجمن های صنفی مرتبط همچنین برخورد با رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل خاطی و استقرار نیروگاه نیرو در پاسگاه های پلیس راه خبر داد و افزود: این گشتها به منظور کنترل اسناد حمل و طرح موضوع در کمیسیون ماده ۱۱  و ۱۲ انجام شده است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  استان کرمانشاه پیگیری‌های امور مربوط به قراردادها از جمله خرید تجهیزات پلیس راه، ایمنی، مدارس، دوربین های سرعت سنج، گشت نامحسوس و باسکول نیز در دستور کار قرار  گرفته است.

کد خبر 109679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha