ایران پهبادهای آمریکا در عراق و سوریه را هک کرد

پرشین خودرو: ایران به مرکز فرماندهی بزرگترین ارتش جهان نفوذ و پهبادهای آمریکا در عراق و سوریه را هک کرده و به کنترل خود درآورده‌ و یک تحلیلگر ایرانی می‌گوید که این خبر در بی‌بی‌سی و منوتو پخش نمی‌شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، در روزهای گذشته برخی رسانه‌ها آمریکایی مدعی شدند که ایران توانسته سیستم هواپیماهای بدون سرنشین این کشور را هک کند. این موضوع با واکنش مقامات آمریکا نیز مواجه شد.

در همین رابطه، علی علیزاده تحلیلگر سیاسی ساکن لندن که سابقه همکاری با بی‌بی‌سی فارسی را دارد، با انتشار این فیلم نوشته است: «ایران به به مرکز فرماندهی بزرگترین ارتش جهان نفوذ کرده و پهبادهای آمریکا در عراق و سوریه را هک کرده و به کنترل خود درآورده‌. این خبر بسیار مهمی است. نفوذ به پیچیده‌ترین سیستم دفاع سایبری جهان یک طرف. دستیابی به تکنولوژی پهبادهای نامرئی یک طرف دیگر. حالا دنیا به تحسین بلند شده و دارد برای فرزندان ایران دست می‌زند. فرزندان قهرمانی که محدودیت و تحریم مانع پیشرفت تکنولوژیک و علمی‌شان نشده و حالا توانسته‌اند ایران را به یکی از چند قدرت اول جنگ سایبری جهان تبدیل کنند.

مسلما این اخبار غرورانگیز را از بی‌بی‌سی و منوتو نمی‌شنوید؛ چرا که وظیفه سازمانی آنها فقط و فقط نشان دادن ضعف‌ها و ناکارآمدی‌های ماست. به این هدف که اعتماد به نفس ملی خود را از دست بدهیم و از هویت ملی خود منزجر شویم و احساس ناتوانی کنیم؛ تا دشمنی که در کمین است بتواند حمله کند.»

کد خبر 110723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha