درخشش تیونر ایرانی الاصل در نمایشگاه خودروی ژنو با شاسی بلند رولز رویس

پرشین خودرو: در نمایشگاه بین المللی ژنو 2019، منصوری لوکس ترین شاسی بلند جهان را با چاشنی اسپرت رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، داشتن یک خودروی شاسی بلند لوکس بویژه رولزرویس کالینان، باعث جلب توجه همگان خواهد شد و اگر به این مقدار توجه راضی نیستید، می توانید این خودروی شاسی بلند را با ویرایش منصوری خرید کنید تا دیگر حرف و حدیثی باقی نماند، ولی باید توجه داشت که برای داشتن این نسخه ویژه از شاسی بلند رولزرویس با ویرایش منصوری، نیاز به پرداخت هزینه 785 هزار یورو در کشور آلمان خواهید داشت و تنها 13 نسخه از آن به طور محدود ساخته خواهد شد که بدون شک تمام آنان در کمتر از یک هفته فروخته خواهد شد.

 



اولین قدم برای تقویت این محصول، اصلاح ظاهر و قسمت های آیرودینامیکی اتومبیل خواهد بود که بیشترین تاثیرگذاری در افزایش جذابیت آن داشته است. در نمای بیرونی شرکت منصوری از یک تم سیاه و سفید برای نقاشی بدنه اتومبیل استفاده کرده است وچراغ‌های پیشانی وهمچنین چراغ عقب اتومبیل تاریک ساخته شده تا این شاسی بلند لوکس رولزرویس ظاهر خبیث خود را نشان دهد.

 



اما برنامه ویژه منصوری برای داخل کابین رولزرویس کالینان و مهم‌ترین بخش یک خودروی لوکس خواهد بود که حالا تبدیل به یک اتاق لوکس 5 ستاره با روکش‌های چرمی باکیفیت و چوب‌های طبیعی مرغوب شده است.

 



فاکتورهای طراحی داخل و خارج اتومبیل تنها تغییرات منصوری بر روی رولزرویس نبوده است و در بخش فنی اتومبیل هم شاهد ردپای این تیونر خوش ذوق ایرانی/ آلمانی هستیم.

 



در بخش فنی، تغییرات منصوری باعث شده تا پیشرانه 6.7 لیتری دوازده سیلندر اتومبیل با افزایش 39 اسب بخاری قدرت و همچنین افزایش 100 نیوتن متری گشتاور خود، در مجموع خروجی قدرت 602 اسب بخاری و گشتاور بسیار خوب 950 نیوتن متری داشته باشد که حاصل ارسال این نیرو به سمت چرخ‌ها، بدست آمدن شتاب صفر تا صد کمتر از 5 ثانیه و همچنین سقف سرعت 280 کیلومتر برساعت خواهد بود.

کد خبر 111605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha