کد خبر 120352
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
محدودیت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران: از ساعت ۱۲ امشب محدودیت توقف در برخی خیابان‌ها اعمال خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، سردار مهماندار درخصوص تمهیدات راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: البته این محدودیت‌ها ابتدا از ساعت ۱۰ شب با بسته شدن ترمینال غرب آغاز خواهد شد و تمامی اتوبوس‌ها به ترمینال جنوب منتقل خواهند شد.


وی گفت: همچنین از ساعت ۱۰ شب حلقه داخلی میدان آزادی برای تمهیدات ویژه برگزاری مراسم ۲۲ بهمن و برپایی محل سخنرانی بسته خواهد شد.

 

سردار مهماندار

 


سردار مهماندار افزود: اگر خودرویی در محل‌های یادشده متوقف شده باشد ابتدا با مالک خودرو تماس خواهیم گرفت تا برای انتقال خودرو اقدام کند در غیر این صورت با جرثقیل به پارکینگ‌های در نظر گرفته شده منتقل خواهد شد.

وی گفت: همچنین در روز ۲۲ بهمن از ساعت ۷ صبح محدودیت تردد را در مسیر خیابان انقلاب، آزادی، امام حسین، بزرگراه آیت الله سعیدی و محمدعلی جناح خواهیم داشت و همچنین در جاده مخصوص از آزادگان تا میدان آزادی نیز محدودیت‌هایی را اعمال خواهیم کرد.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: شهروندانی نیز که قرار است از فرودگاه مهرآباد استفاده کنند، می‌توانند برای رسیدن به فرودگاه از طریق بزرگراه ستاری اقدام کنند.


سردار مهماندار گفت: این محدودیت‌ها شامل موتورسیکلت‌ها نیز خواهد شد و اگر راهپیمایان با موتورسیکلت برای شرکت در مراسم حضور پیدا می‌کنند بایستی موتورسیکلت خود را در خیابان‌های اطراف متوقف و از تردد در مسیر راهپیمایی خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کد خبر 120352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha