تشدید طرح برخورد با خودروهای غیربومی در همدان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: مأموران راهور اقدام به برخورد با خودروهای غیربومی به ویژه جریمه خودروهای دارای پلاک انتظامی خوزستان به این استان کردند.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ فرخ جمالی در تشریح این خبر اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد کرونا ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی از استان های دارای وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی به سایر استانها ممنوع است.

وی اضافه کرد: در گشت زنی‌ها، تیم‌های پلیس راهور متوجه حضور خودروهای دارای پلاک خوزستان به ویژه در اماکن تفریحی و خیابان های منتهی به میدان اصلی شهر همدان شدند که مدارک آنها جلب و اعمال قانون صورت گرفت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان بیان کرد: علاوه بر جریمه رانندگان متخلف این خودروها به بیرون از همدان هدایت می شوند و در این راستا مدارک رانندگان متخلف جلب و در خروجی حوزه استحفاظی توسط مأمور راهور تحویل آن‌ها می شود.

جمالی خاطرنشان کرد: بیشتر رانندگان دارای خودروی پلاک خوزستان در شهرک‌های اقماری این استان مشغول به کار بوده و ایام عید برای دید و بازدید نوروزی و دیدار والدین در همدان حضور یافتند.

وی مطرح کرد: برخی رانندگان غیربومی نیز فرزندشان در همدان مشغول به تحصیل بودند و این استان را در نوروز ۱۴۰۰ برای دیدار فرزند و بازدید از اماکن تفریحی و توریستی به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کردند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار کرد: تیم های پلیس راهور در نقاط مختلف شهر به ویژه اماکن تفریحی و توریستی حضور دارند و اجازه ورود خودروهای غیربومی از مناطق قرمز و نارنجی به این استان را نمی دهند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، جمالی تأکید کرد: محدودیت تردد خودروها از ساعت ۲۱ تا سه بامداد همچنان برقرار است و در ایام نوروز نیز خودروهایی که در این ساعت اقدام به تردد می کنند اعمال قانون می شوند.

کد خبر 130792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha