گام مشترک امداد خودرو خودروسازان برای مقابله با امدادخودروهای متفرقه

شرکت امداد خودرو سایپا در برنامه ای مشترک با امداد خودرو ایران به دنبال مقابله زیرساختی با شرکت های امداد خودرو غیرمجاز و متفرقه هستند تا بتوانند استاندارد جامعی برای این حوزه تدوین و اجرا کنند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت امداد خودرو سایپا در یک همکاری مشترک با شرکت امداد خودرو ایران که متولی امدادرسانی به محصولات ایران خودرو است، در حال انجام طرحی هستند تا معضلات امداد خودروهای متفرقه را برطرف کنند.

امداد خودرو سایپا و امداد خودرو ایران به عنوان دو شرکت بزرگ متولی امداد خودرویی کشور در تلاش هستند تا با ایجاد یک شرکت مشترک، ساماندهی شرکت های امداد خودرو بدون مجوز را بر عهده بگیرند.

بر اساس اخبار رسیده به خبرنگار پرشین خودرو، تا امروز اقدامات مهمی در این راستا نظیر تدوین استانداردهای امدادرسانی انجام شده است تا به عنوان یکی از اصول مهم و اساسی برای شرکت های امداد خودرو معرفی شود.

 

امداد خودرو



این شرکت که به احتمال بسیار زیاد در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید، متولی استانداردسازی اقدامات انجام شده در روند امداد رسانی به خودروها خواهد بود.

در حال حاضر، مذاکرات برای نهایی کردن فعالیت های این شرکت با سازمان ملی استاندارد ایران در حال انجام است.

همچنین شرکت امداد خودرو سایپا به عنوان ارائه کننده خدمات امدادی محصولات سایپا در حال مذاکره با برخی اپلیکیشن های فعال در این حوزه است تا با استفاده از زیرساخت این برنامه های موبایل محور به ارتقای استانداردهای امدادرسانی محصولات سایپا کمک کند.

کد خبر 131345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha