افزایش رضایتمندی مشتریان سایپایدک استمرار دارد

سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای تکریم مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت، بر اساس آخرین نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) در بهمن ماه 99 موفق به کسب بالاترین امتیاز رضایتمندی مشتریان در تاریخ شرکت سایپایدک شد.

به گزارش پرشین خودرو، سعید تخته‌چیان معاون شبكه سایپا یدك، با اعلام این خبر گفت: مجموعه سایپایدك در زمینه بهبود شاخص‌های رضایت مشتری پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و طبق نظرسنجی‌های انجام شده، ضمن استمرار روند رو به رشد در سال گذشته، در بهمن ماه 99 نسبت به دوره مشابه سال 98 بالاترین میزان رشد امتیاز رضایت مشتریان را کسب كرده است.

وی ادامه داد: شرکت سایپا یدک در سال 99 با طی یک مسیر صعودی و تعریف پروژه‌های بهبود به منظور جلب رضایت مشتریان و تکریم ارباب رجوع، توانست گام‌های مهمی در این مسیر بردارد و در آخرین دوره ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتهی به بهمن ماه 99، موفق شد نسبت به نتایج پاییز همان سال، به میزان سه درصد رضایتمندی مشتریان را افزایش دهد و بالاترین نمره رضایت مشتری نسبت به دوره مشابه سال قبل از آن را كسب کند.

یادآور می شود که سایپایدك موفق شد در چند دوره متوالی ارزیابی شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران، بیشترین میزان رشد رضایت مشتری را در بین شركت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش به دست آورد.

کد خبر 131454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha