جزئیات «بازدید فنی و پیش از سفر» در سرویس خدمات خودرو در محل سایپا

شرکت امداد خودرو سایپا، جزئیات "بازدید فنی و پیش از سفر" در سرویس خدمات خودرو در محل سایپا را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سلامت فنی خودرو، نقش اساسی در ایجاد حس اطمینان خاطر در زمان سفرهای برون و یا درون شهری برای مشتری دارد لذا شرکت امداد خودرو سابپا با ارائه خدمات "بازدید فنی و پیش از سفر" می تواند این احساس امنیت خاطر را در مشتریان محصولات گروه خودروسازی سایپا ایجاد کند.
"بازدید فنی و پیش از سفر"، یکی از سرویس های خدمات خودرو در محل شرکت امداد خودرو سایپا است که شامل بازدید از سیستم های اصلی خودرو به شرح ذیل می شود:
- الکتریکی (تسمه دینام و باطری و ...)
- سیستم موتور (شمع ها، روغن موتور و ...)
- انتقال قدرت (سطح روغن گیربکس، ریگلاژ کلاچ و ...)
- سیستم ترمز (لنت ها و ...)
- سیستم روشنایی چراغ ها
- سیستم خنک کننده (مایع خنک کننده و ...)
- سیستم برف پاکن
- تنظیم باد لاستیک

براساس این گزارش، ممکن است در نگاهی گذرا، خدمات بازدید فنی امری معمول به نظر بیاید اما آمار خرابی خودروها نشان می دهد که بیش از نیمی از خرابی های عمده در خودروها به هنگام سفر یا در جاده ها، ناشی از عدم توجه به عیوب کوچک در خودرو بوده که با گذشت زمان تبدیل به عیب های بزرگتری شده است.
از طرف دیگر بررسی ها نشان می دهد که با انجام بازدیدهای دوره ای، عملکرد سیستم های خودرو بهتر شده و رفع عیب برخی موارد جزئی منجر به افزایش کارکرد قطعات خودرو می شود.
این گزارش می افزاید: توجه ویژه به سرویس های نگهداری و تعمیرات و نیز بازدیدهای دوره ای می تواند دارای مزایای ارزنده ای نظیر اطمینان خاطر در استفاده از وسیله نقلیه، کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان برای مشتریان باشد.
در حال حاضر در کلان شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، یزد، شهر کرد، تبریز، سمنان، زاهدان، ساری، آمل، رشت، فیروز کوه، کازرون، سبزوار و رامهرمز برای "بازدید فنی و پیش از سفر" در سرویس خدمات خودرو در محل شرکت امداد خودرو سایپا، خدمات به دارندگان محصولات گروه خودروسازی سایپا ارائه می شود و توسعه آن نیز در دست اقدام است.
دارندگان محصولات گروه خودروسازی سایپا می توانند از طریق شماره تلفن ۸۴۴۴۴-۰۲۱ داخلی ۱ نسبت به دریافت لینک رزرو اینترنتی خدمات خودرو در محل اقدام کنند و خدمت مورد نظر خود را در زمان و محل مورد نظر دریافت نمایند.
همچنین علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا استفاده از خدمات خودرویی می توانند با شماره سراسری ۰۹۶۵۵۰ شرکت امداد خودرو سایپا تماس حاصل نمایند و یا به وب سایت www.emdadsaipa.ir مراجعه کنند.

کد خبر 142647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha