وانت نیسان با موتور ارتقاء یافته M۲۴ پلاس آمد / زامیاد انواع وانت های SVP و SVPD را عرضه می کند

شرکت زامیاد از عرضه وانت نیسان با موتور ارتقاء یافته M۲۴ پلاس خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، معاون توسعه محصول شرکت زامیاد از عرضه انواع وانت های SVP و SVPD زامیاد با موتور ارتقاء یافته M۲۴ پلاس ساخت شرکت مگاموتور خبر داد.

بابک مصدق اظهار داشت: با هدف مدیریت هرچه بهتر مصرف سوخت و کنترل آلاینده های خروجی از اگزوز خودرو، ضمن استفاده از کاتالیست جدید، پیاده‌سازی سیستم مدیریت موتور (EMS) انواع وانت نیسان زامیاد با پروتکل شبکه CAN در دستور کار قرار گرفت و کالیبراسیون موتور با ECU جدید ساخت داخل، نهایی شد.

وی با اشاره به سایر تغییرات موتور M۲۴ پلاس نسبت به موتور Z۲۴، افزود: در موتور M۲۴ پلاس از دریچه گاز برقی استفاده می شود، همچنین به منظور ارتقاء کیفی وانت نیسان با موتور جدید، مسیر برگشت سوخت از ریل به باک حذف شده است. این تغییرات موجب می شود موتور M۲۴ پلاس، در قیاس با موتور Z۲۴ کنترل دقیق تری برای میزان مصرف سوخت و آلایندگی داشته باشد که در نهایت با کاهش مصرف سوخت منجر به ارتقاء موتور از استاندارد یورو۴ به یورو۵ می شود.

معاون توسعه محصول شرکت زامیاد ادامه داد: تولید وانت های SVP و SVPD شرکت زامیاد با پیشرانه بهبود یافته M۲۴ پلاس آغاز شده و در سبد محصولات شرکت قرار گرفته است.

یادآور می شود که این موتور به سفارش شرکت زامیاد و با تکیه بر دانش فنی مهندسان شرکت مگاموتور طراحی و تولید شده است.

کد خبر 143793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha