کد خبر 143932
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
فروش ۳ کامیون آمیکو آغاز شد (+قیمت)

شرکت ارس خودرودیزل فروش سه کامیون آمیکو را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت ارس خودرودیزل با حضور در نمایشگاه بین المللی تهران، ضمن نمایش خودروهای سبک و سنگین تولیدی این شرکت خودروسازی، اقدام به فروش سه کامیون آمیکو کرده است.

کامیون 1929

براساس این گزارش، اولین محصول که هم بصورت نقد و هم با شرایط لیزینگی به خریداران عرضه می شود کامیون M ۱۹۲۹c با اتاق چوبی است. قیمت کامیون ۱۹۲۹ آمیکو ۴ میلیارد تومان بوده و زمان تحویل این کامیون به خریداران ۶۰ روز کاری اعلام شده است.

کامیون کمپرسی 2631

همچنین کامیون کمپرسی M۲۶۳۱ با قیمت ۵ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان بصورت لیزینگ و برای تحویل در ۷۵ روز آینده عرضه می شود.

کامیون میکسر M۲۶۳۱

کامیون میکسر M۲۶۳۱ نیز در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو با قیمت ۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان، بصورت پرداخت چند مرحله و برای تحویل در ۹۰ روز کاری به متقاضیان و خریداران ارائه می شود.

کامیون آتش نشانی آمیکو

به گفته مسئولان شرکت ارس خودرودیزل، کامیون آتش نشانی آمیکو نیز برای بازدید و فروش به سازمان ها و ادارات مرتبط به نمایشگاه مورد اشاره آورده شده است.

تجهیزات آتش نشانی

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فروش کامیون های آمیکو می توانید به نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنید و یا با دفتر مرکزی آمیکو در تهران تماس حاصل نمایید.

غرفه آمیکو

شرکت ارس خودرودیزل(آمیکو) با حضور در سالن ۱۱-۱۰ نمایشگاه بین المللی تهران، در روزهای ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه جاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ بعدازظهر پذیرای بازدیکنندگان و علاقمندان برای بازدید از غرفه این شرکت خواهد بود.

کد خبر 143932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha