ساینا اس دوگانه سوز به قیمت ۲۸۷ میلیون تحویل می شود / امکان تحویل کوییک اس یا ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه جای ساینا اس دوگانه سوز فراهم شد(+جزئیات)

دعوتنامه خودرو ساینا اس دوگانه سوز که تحویل آنها بهمن و اسفندماه سال گذشته بود، تعیین تکلیف و این فرصت فراهم شد که مشتریان در صورت دلخواه، کوییک.اس با استاندارد ۸۵گانه و یا ساینا.اس با استاندارد ۸۵گانه را تحویل بگیرند.

به گزارش پرشین خودرو، مشتریان خودرو ساینا اس دوگانه سوز که زمان تحویل خودروشان در قرارداد گروه خودروسازی سایپا بهمن ماه ۱۴۰۲ بود، همین خودرو، مطابق قرارداد و مهلت زمانی ۱۵ روزه برای تکمیل وجه با قیمت ۲۸۷ میلیون و ۴۸۶ هزار تومان به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

همچنین این فرصت فراهم شده است که ثبت‌نام کنندگان ساینا.اس دوگانه سوز که زمان تحویل خودروشان بهمن و اسفندماه ۱۴۰۲ است بر اساس پیشنهاد گروه خودروسازی سایپا،‌ خودروهای کوییک.اس با استاندارد ۸۵گانه و یا ساینا.اس با استاندارد ۸۵گانه را تحویل بگیرند. بدین جهت مشتریان برای آنکه بخواهند طبق این دعوتنامه اقدام کنند،‌ یک هفته مهلت برای تکمیل وجه دارند و زمان فاکتور خودرو،‌ حداکثر یک هفته پس از واریز وجه است.

در این دعوتنامه قیمت کوییک.اس با استاندارد ۸۵گانه ۲۹۸ میلیون و ۸۸۴ هزار تومان و قیمت ساینا.اس با استاندارد ۸۵گانه حدود ۳۴۰ میلیون و ۱۹۶ هزار تومان است.

در صورتی که پذیرش مشتری مشمول سهم تورمی شود،‌ مبلغ سهم تورمی از قیمت خودرو کسر خواهد شد.

کد خبر 145043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha