کد خبر 26578
۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۹
اعتراض رانندگان کامیون در واشنگتن+تصویر

پرشین خودرو: هزاران نفر از رانندگان کامیون در اقدامی اعتراضی خیابان‌های واشنگتن را مسدود کردند تا لیستی از تقاضاهای خود را به نمایندگان کنگره آمریکا ارائه کنند.

به گزارش «پرشین خودرو»، در حالیکه آمریکا در انتظار راه‌حلی برای تعطیلی دولت فدرال است، جامعه رانندگان کامیون که ستون اصلی اقتصاد آمریکا به حساب می‌آیند و روزانه خریدها و نیازهای مردم آمریکا را جابجا می‌کنند، اقدامی اعتراضی به تعطیلی دولت فدرال صورت دادند.
بنابرگزارش راشاتودی، حدود سه هزار راننده کامیون و هزاران معترض دیگر قرار گذاشتند از روز جمعه در «واشنگتن» پایتخت آمریکا، گرد هم آیند و لیستی از تقاضاهای خود را به نمایندگان کنگره ارائه کنند.
 


 

سازمان دهندگان این اقدام اعتراضی در یک وب‌سایت خواستار برگزاری چنین تجمعی شده بودند و از میزان حمایتی که از این اقدام اعتراضی به عمل آمده بود، تعجب کرده بودند.
به گزارش فارس، رانندگان کامیون با در نظر گرفتن این واقعیت که اکثر مردم در زندگی خود هرگز در پشت فرمان کامیون 18 چرخ ننشسته‌اند و از مشکلات آنها خبر ندارند، به نوعی توانستند توجه افراد زیادی را برای شرکت در این تجمع جلب کنند و همچنین قرار است است به طور همزمان اعتراضاتی در روزهای جمعه و شنبه در اکثر شهرهای عمده آمریکا برگزار شود.
 


 

«لری کلیمن» دادستان سابق وزارت دادگستری آمریکا و بنیانگذار دیده‌بان آزادی همچنین حمایت خود را از کمپین رانندگان کامیون اعلام کرد.
 


 

سازمان دهندگان این تظاهرات در نظر دارند امروز در مقابل ساختمان کنگره تجمع کنند و لیستی از خواسته‌های خود را اعلام کنند که احیای اقتصادی در صدر خواسته‌‌های آنها قرار دارد و همچنین خواستار اقدام فوری دولت در قبال هزینه‌های فزاینده دیزل و آزار و اذیت سازمانهای فدرال شدند که نه تنها این سازمان‌ها هزینه‌ کالاها و خدمات را افزایش می‌دهند بلکه مزایای حمل و نقل را از بین می‌برند و موجب می‌شوند رانندگان مستقل کامیون‌ها را دچار فقر سوخت کنند و در نهایت این رانندگان بیکار شوند.

کد خبر 26578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha