کد خبر 54794
۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
آتش‌سوزی در تعمیرگاه خودروهای لوکس

پرشین خودرو: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در تعمیرگاه خودروهای لوکس در خیابان حبیب‌الله خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سیدجلال ملکی دراین باره گفت: در ساعت 20:53 شب گذشته یک مورد حادثه حریق در تعمیرگاه خودروهای لوکس به آدرس خیابان حبیب‌الله خیابان تیموری شرقی به سامانه 125 اطلاع داده شد که بلافاصله 3 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان دو طبقه بود، گفت: طبقه همکف این ساختمان که حدود 200 متر مکعب مساحت داشت تعمیرگاه خودرو بود که کاملا شعله‌ور شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به طبقات بالایی بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به قرارداشتن دو خودروی شاسی بلند در تعمیرگاه اظهار کرد: دو خودروی میتسوبیشی در این حادثه کاملا در آتش سوختند. همچنین دو کارگر که یکی 23 ساله و دیگری 30 ساله و ایرانی بود دچار سوختگی شدند که سوختگی کارگر 23 ساله افغان بالاتر بود.

ملکی با اشاره به انتقال دو حادثه دیده به مراکز درمانی خاطرنشان کرد: عوامل آتش‌نشانی مدتی بعد موفق به مهار و اطفای کامل حریق شده و در ساعت 22:47 به عملیات خود خاتمه دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره علت این حادثه گفت: بررسی کارشناسان نشان داد که کار کردن کارگر 23 ساله با بنزین در مجاورت بخاری روشن، باعث وقوع این حادثه شده است.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 

 

 

 

منبع: ایسنا

کد خبر 54794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha