بنتلی «بنتایگا»، پروژه خارق العاده تیونینگ «منصوری»

پرشین خودرو: بنتلی «بنتایگا» توانسته در مدت زمان کوتاهی توجه تیونرمعروف آلمانی/ ایرانی منصوری را هم به خود جلب کند تا در نهایت این شرکت خودروسازی را مجبور به ساخت نسخه‌ای ویژه از خود کند.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، قطعا سریع‌ترین و لوکس‌ترین شاسی بلند جهان که چیز زیادی از معرفی آن نمی‌گذرد، محصول جدید کمپانی بریتانیایی بنتلی، یعنی بنتلی بنتایگا است که در زمان معرفی خود توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند و در کمترین زمان ممکن بخاطر قدرت و سرعتش، در راس هرم توجهات قرار گیرد. حال این شاهزاده بریتانیایی که در مورد آن سخن گفتیم، توانسته در مدت زمان کوتاهی توجه تیونرمعروف آلمانی/ ایرانی منصوری را هم به خود جلب کند تا در نهایت این شرکت خودروسازی را مجبور به ساخت نسخه‌ای ویژه از خود کند.


به بیانی ساده‌تر، شرکت تیونینگ منصوری جدیدا برای آغاز پروژه کاری‌اش به سراغ بنتلی بنتایگا رفته، ولی از آنجایی که این پروژه یکی از برترین کارهای منصوری لقب خواهد گرفت، لذا در حال حاضر تنها پیش نمایشی تصویری از آن ارائه شده تا زمینه معرفی بزرگ این پروژه فراهم شده است.


همانطور که در جریان هستید، همراه با پیش نمایش‌ها هیچگونه اطلاعاتی ارائه نمی‌شود و پیش نمایش منصوری هم از این قاعده مستثنی نیست، ولی منصوری خیلی گذرا وعده عملکرد و قدرتی فوق العاده بالا برای این شاسی بلند را داده است. جهت یادآوری خوب است بدانید که بنتلی بنتایگا در زیر کاپوت خود از پیشرانه‌ای 6 لیتری 12 سیلندر سود می‌برد که حداکثر قدرت تولیدی آن به 600 اسب بخار می‌رسد، حال باید دید که منصوری چه بلایی بر سر پیشرانه این خودرو آورده تا قدرتی در خور سریع‌ترین شاسی بلند جهان بوجود آورده باشد.


در خصوص طراحی هم با توجه به همین پیش نمایش ارائه شده می‌توان رینگ‌های بزرگ 23 اینچی آلیاژی مشکی رنگ را مشاهده کرد که زیاد جلوه قشنگی به طراحی کلی خودرو نداده، ولی در عوض شاهد جلوپنجره و کاپوتی کاملا فیبرکربنی و همچنین ورودی‌های روی سپر با طراحی و الگوهای جدید هستیم که حالا چهره این شاسی بلند لوکس و سریع رابه خصوصیات خودروهای اسپرت هم نزدیک کرده است. علاوه بر این‌ها، منصوری وعده بکارگیری روکش‌های چرمی آلکانتارا و همچنین قطعات فیبرکربنی و چوبی را برای داخل کابین بنتلی بنتایگا داده است.


به هرحال برای دانستن جزییات طراحی و فنی این خودرو می‌بایست تا معرفی رسمی آن از سوی منصوری صبر کرد که فعلا تاریخ مشخصی برای آن اعلام نشده است.


 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 55794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha