کد خبر 56759
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
تقویت مرسدس بنز AMG GT S با دستان «منصوری»

پرشین خودرو: مرسدس بنز AMG GT S، پرچم‌دار مرسدس بنز در عرضه اسپرت‌ها که سال گذشته به عنوان جایگزینی برای مرسدس بنز SLS AMG معرفی شد، این بار طعمه طمع ورزی‌های "منصوری"، تیونر خوش آوازه و توانای آلمانی/ ایرانی شد تا با قدرت و جدیت بیشتری در بازار مقابل رقبایش صف آرایی کند.

به گزارش «پرشین خودرو»، در قدم اول، منصوری پیشرانه این مرسدس بنز را به کمک توربوشارژرهای بزرگ‌تر، فیلتر هوای مخصوص خودروهای اسپرت، سیستم اگزوز سفارشی اسپرت و همچنین اصلاح اطلاعات ECU مربوط به مقدار پاشش سوخت، تقویت کرده است تا حداکثر قدرت تولیدی آن به 730 اسب بخار برسد. گفتنی است که پیشرانه تقویت شده مرسدس بنز AMG GT S همان نسخه استاندارد 4 لیتری هشت سیلندر BiTurbo است که در حالت عادی می‌تواند قدرتی 510 اسب بخاری تولید کند، ولی حالا این نیرو با 220 پله صعود، حداکثر به 730 اسب بخار رسیده است.

این افزایش قدرت و گشتاور در عمل بی پاسخ نمانده و شاهد شتاب صفر تا صد 3.4 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 330 کیلومتر بر ساعتی هستیم که نسبتا به مدل استاندارد حداقل 0.4 ثانیه در شتاب گیری و حداکثر 20 کیلومتر بر ساعت در ماکزیمم سرعت، سریع‌تر شده است.

بازخوانی طراحی نیز در این خودرو به خوبی صورت گرفته و منصوری از فاکتورهای اسپرت‌تر برای تقویت این خودرو استفاده کرده است. البته در قسمت جلویی خودرو چندان تغییراتی ایجاد نشده، ولی در عقب خودرو شاهد نصب چراغ‌های مشکی، دیفیوزری جدید، سیستم اگزوز اسپرت تیتانیومی با چهار خروجی و در آخر باله بزرگ آیرودیمنامیکی بر روی درب صندوق عقب هستیم که از خودروهای GT3 اقتباس شده است.

جدای از پروژه منصوری، شرکت خودروسازی مرسدس بنز اعلام کرده است که در فستیوال سرعت گوودوود که از اواخر این ماه (میلادی) برگزار می‌شود، از نسخه قوی‌تر مرسدس بنز AMG GT با کد "R" به جای "S" استفاده خواهد کرد که مشتریان در صورت نیاز به قدرت بیشتر از مرسدس بنز اسپرت AMG GT، می‌توانند به سراغ خرید این مدل بروند.



 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.



 

کد خبر 56759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha