مرسدس بنز G کلاس، پروژه آفرود تیونینگ «منصوری»+تصاویر

پرشین خودرو: گروه اخبار خارجی

به گزارش «پرشین خودرو»، منصوری، تیونر خوش نام و معروف جهان که قطعا یکی از برترین تیونرهای صنعت خودروسازی به شمار می‌رود، با تنظیم یک کیت اسپرت اعم از قطعات بدنه فیبرکربنی، قطعات فنی ارتقا یافته و قدرت موتور بیشتر، به تقویت و تیونینگ مرسدس بنز G کلاس آفرودی به عنوان آخرین پروژه کاری خود پرداخته است.

در این پروژه منصوری هیچ چیزی ظریف نیست، بلکه تمامی قسمت‌ها دست به دست هم داده‌اند تا یک هیولای آفرودی را خلق کنند. گفتنی است که این شاسی بلند عظیم به صورت استاندارد از یک ارتفاع 436 میلی متری در کنار یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر BiTurbo سود می‌برد که حالا منصوری برای جذاب‌تر کردن آن، در بخش طراحی ظاهری از یکسری قطعات فیبرکربنی در کنار رنگ‌بندی منحصربه فرد فیروزه‌‌ای کم رنگ استفاده کرده است.

شاید رنگ آبی چندان به این خودروی غضب آلود نیاید، ولی استفاده از مواد فیبرکربنی برای ساخت کاپوت موتور، جلوپنجره، قاب اطراف چراغ‌ها، نیمی از گلگیرهای روی چرخ‌ها، دستگیره‌های درب‌ها، قاب اطراف چراغ‌های عقب، سقف خودرو و اسپویلر انتهای سقف باعث جذابیت و ابهت دوچندان آن شده است.

در زیر کاپوت این خودرو هم پیشرانه اصلی G کلاس، یعنی پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر BiTurbo قرار گرفته که حالا با ارتقا 63 اسب بخاری و 100 نیوتن متری، مقدار قدرت آن به 479 اسب بخار و سقف گشتاور آن هم به 710 نیوتن متر رسیده است تا به جای قدرت محوری، این پروژه منصوری تبدیل به یک خودروی بدن نما شود.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.


 

کد خبر 58192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha