«دی.اس» از جنتلمن های خاص خود رونمایی کرد+تصاویر

پرشین خودرو: دی.اس پرفورمنس لاین از مدل‌های خاص و ویژه DS3، DS3 کابریو، DS4 و DS5 رونمایی کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، شرکت خودروسازی DS که پیش از این در زیر چتر سیتروئن فعالیت فعالیت می‌کرد و حالا دو سه سالی می‌شود که به عنوان یک برند مستقل و با حمایت سیتروئن در بازار فعالیت می‌کند، با ترکیب روحیات خاص طلبی و بکار گیری آخرین فن آوری‌های صنعت خودروسازی، به ساخت مدل‌های ویژه از محصولات خود پرداخته است.


مهم‌ترین فاکتورهایی که جدیدا به خودروهای DS اضافه شده است را می‌توان یک سقف مشکی با چند رنگ بدنه جدید ( هفت رنگ جدید برای دو مدل DS3، شش رنگ جدید برای DS4 و پنج رنگ جدید برای DS5)، رینگ‌های مشکی رنگ براق آلیاژی با آرم قرمز رنگ DS در مرکزیت آن، نقاشی دو خط قرمز و سفید بر روی قاب آینه‌ها، مشکی شدن چراغ‌های پیشانی و همچنین نصب لوگوی "DS Performance Line" در مقابل کاپوت موتور و بر روی درب جلو عنوان کرد.


در داخل کابین هم از روکش‌های ترکیبی مشکی رنگ چرمی و پارچه‌ای موسوم به "DINAMICA"، اهرم تعویض دنده جدید، لهجه‌های کرومی در خروجی‌های سیستم تهویه مطبوع و بر روی غربیلک فرمان و همچنین از قطعات فلزی در جزییات داخل کابین این خودرو استفاده شده است.


در بخش مولد قدرتی هم بدون کوچک‌ترین تغییرات، شاهد گزینه‌های آشنای سابق خواهیم بود. یعنی دو پیشرانه 1.2 لیتری توربوشارژر (با دو خروجی قدرت 110 اسب بخاری و 130 اسب بخاری) و دو پیشرانه توربودیزل 1.6 لیتری (با دو خروجی قدرت 100 اسب بخاری و 120 اسب بخاری) بر روی DS3 و همچنین پیشرانه‌ای 1.6لیتری 210 اسب بخاری بنزینی و پیشرانه‌‌ای 2 لیتری دیزلی 180 اسب بخاری بر روی دو مدل خودروی DS4 و DS5.


برای خرید این سه خودروی خاص و پرستیژ هم به ترتیب کلاس، برچسب قیمت 17 هزار و 900 پوندی، 21 هزار و 600 پوندی و 30 هزار پوندی در نظر گرفته شده است.







 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 59864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha