تیونینگ 830 اسب بخاری «لامبورگینی» هوراکان

پرشین خودرو: گروه بین الملل

به گزارش «پرشین خودرو»، نوویتک تورادو، تیونر آلمانی صنعت خودروسازی جهان که تنها ویرایش و تقویت محصولات لامبورگینی در کارنامه‌اش دیده می‌شود، بار دیگر برای آغاز پروژه کاری جدید به سراغ کوچک‌ترین فرزند لامبورگینی، یعنی لامبورگینی هوراکان رفته است.


در قدم اول با نصب سوپرشارژرهای بزرگ بر روی پیشرانه 10 سیلندر تنفس طبیعی لامبورگینی هوراکان و سپس ارتقا قسمت‌های دوار موتور همچون پیستون‌ها، سرسیلندر، ECU موتور و...، تیونر مذکور موفق به دریافت حداکثر قدرتی 830 اسب بخاری از حجم سیلندر 5.2 لیتری آن شده است، در حالی که مدل استاندارد لامبورگینی هوراکان LP580-2 می‌تواند تنها قدرتی 580 اسب بخاری و گشتاوری 540 نیوتن متری در اختیار راننده قرار دهند.


برای حمایت بیشتر از قدرت افزایش یافته و همچنین جذاب‌تر کردن چهره ماشین، نوویتک تورادو از یک بسته آیرودینامیکی استفاده کرده که می‌توان اجزا تشکیل دهنده آن را کاپوت جلو با دو برآمدگی مثلثی شکل، رکاب و هدایت کننده جریان هوای فیبرکربنی در زیر درها، چراغ‌های پیشانی غضب کرده با پس زمینه مشکی، رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی در جلو و 21 اینچی در عقب، کاهش ارتفاع 35 میلی متری، باله بزرگ آیرودینامیکی، هود‌های فیبرکربنی کاپوت موتور، خروجی‌های فولادی ضدزنگ اگزوز ، دیفیوزری فیبرکربنی و در نهایت مجموعه سپر بزرگ فیبرکربنی در جلو معرفی کرد که ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و همچنین بامپرهای تولید کننده نیروی چسبندگی را در خود گنجانده است.












 

کد خبر 60402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha