«کیا» با فیس لیفت «کارنز» به نمایشگاه خودرو پاریس می رود

پرشین خودرو: گروه بین الملل

به گزارش «پرشین خودرو»، کمتر از یک هفته دیگر تا آغاز یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت خودروسازی در سال جاری، یعنی آغاز بکار جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی پاریس 2016 باقی مانده است، از این رو شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد، پیشاپیش محصولاتشان را به صورت آنلاین معرفی می‌کنند تا در نمایشگاه تنها به نمایش عمومی آنان بپردازند.


در این میان شرکت خودروسازی کیا هم جدیدا از فیس لیفت MPV کارنز رونمایی کرده است و اعلام کرده که این محصول را با خود به نمایشگاه پاریس 2016 خواهد آورد.


پیش از همه شرکت خودروسازی کیا یک عضو جدید به قسمت رانشی کیا کارنز اضافه کرده و آن هم پیشرانه ای 1.7 لیتری چهار سیلندر توربودیزل متصل به یک جعبه دندهای 6 سرعته دستی است که می‌تواند در حداکثر کارایی خود، نیرویی معادل 114 اسب بخار قدرت را به سمت خروجی هدایت کند.


برای کاهش مصرف سوخت و آلایندگی‌های این موتور، شرکت سازنده از سیستم روشن و خاموش شدن اتوماتیک موتور استفاده کرده و در کنار آن، نسبت بین دنده‌های گیربکس را هم تغییر داده است تا در نهایت مقدار گازهای آلاینده CO2 به 109 گرم در هر کیلومتر کاهش پیدا کند.

علارغم فیس لیفت بودن این محصول، تغییرات محدودی بر روی ظاهر این ماشین پیاده شده و آن هم شامل قاب کرومی اطراف جلوپنجره و همچنین نصب چراغ‌های مه شکن جدید بر روی سپر می‌شود و در قطعات جانبی هم سه نوع رینگ جدید آلیاژی در ابعاد 16 تا 18 اینچ با لاستیک‌های "میچلین" برای آن در نظر گرفته شده است.


در داخل کابین هم علارغم استفاده از قطعات باکیفیت و الگوهای طراحی جدید، شاهد بکارگیری سیستم سرگرمی جدید با صفحه نمایشگری 7 اینچی یا 8 اینچی لمسی هستیم که گزینه دوم به صورت سفارشی بر روی اتومبیل نصب می‌شود، اما هردوی آنان از سیستم ناوبری (GPS)، دوربین‌های دید عقب برای پارک، اپل کارپلی و همچنین آندروید اوتو پشتیبانی می‌کنند.


براساس اطلاعات بدست آمده، این خودرو در اواخر سال 2016 میلادی به بازار عرضه خواهد شد، ولی تاکنون هیچگونه اطلاعاتی در مورد قیمت گذاری و یا مشخصات فنی کامل آن ارائه نشده که با نزدیک شدن به زمان عرضه مشخص می‌شوند.










 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.


 

کد خبر 60723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha