لغزندگی زمین و ترافیک خدمات‌رسانی را در کرج مشکل‌ کرده بود

پرشین خودرو: معاون خدمات شهری شهرداری‌ کرج‌ گفت: خیابان‌های درجه دو ‌کرج تا ظهر باز می‌شوند.

به گزارش پرشین خودرو، «حسن مدیرروستا»  اظهار کرد: همکاران خدمات شهری و سازمان خدمات موتوری شهرداری‌کرج از دیشب در آماده‌باش هستند.

وی ادامه داد: از دیشب شاهد بارش باران در کرج بودیم‌ که با نزدیک شدن به صبح و افزایش برودت هوا این بارش به برف تبدیل شد.

معاون خدمات شهری شهرداری‌ کرج‌ افزود: صبح امروز تعطیل نشدن مدارس و مراجعه‌ کارمندان به محل کار باعث ایجاد ترافیک در خیابان‌های یخ‌زده و لیز کرج شد.

مدیرروستا توضیح داد: ترافیک ایجاد شده در شریان‌های اصلی‌کرج باعث شد ماشین‌آلات و خودروهای خدمات‌رسان نیز به‌کندی به محل‌های مورد نظر برسند.

معاون خدمات شهری شهرداری‌کرج اظهار کرد: هم‌اکنون 500 نفر از نیروهای خدمات شهری‌کرج درآماده‌باش قرار دارند.

مدیر روستا ادامه داد: علاوه‌بر این، از صبح 9 دستگاه نمک‌پاش، 24 دستگاه گریدر، 12 دستگاه لودر در خیابان‌های‌ کرج مستقر شده‌اند.

این مسئول در پاسخ به این‌که چرا در مناطق شمالی‌کرج خدمات‌رسانی مناسبی صورت نگرفته‌ است، گفت: خدمات‌رسانی در عظیمیه و حسن‌آباد به دلیل این‌که موقعیت ویژه توپوگرافی دارند و در شیب قرارگرفته اند مقداری سخت است.

وی خاطرنشان‌کرد: صبح کارمندانی‌که در ادارات این مناطق مشغول به‌کار هستند برای رسیدن به محل‌کار با مشکل مواجه شدند، اما هم‌اکنون مشکل برطرف شده و تردد دراین مناطق عادی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری‌کرج یادآور شد: هم‌اکنون وضعیت تردد در خیابان‌های اصلی‌کرج عادی است و تا ظهر خیابان‌های درجه دو نیز باز می‌شوند.

 ایسنا

کد خبر 68158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha