معرفی شاسی بلند جدید میتسوبیشی+عکس و جزئیات

پرشین خودرو: گروه جهان

به گزارش پرشین خودرو، چنانچه یکی از خودروبازهای کهنه کار باشید، قطعا به خاطر دارید که شرکت خودروسازی میتسوبیشی در سال 2003 میلادی یک خودروی کاملا جدید کوپه و به اصطلاح اسپرت تحت عنوان Eclipse معرفی کرد و این روند را به مدت 6 سال ادامه داد و در سال 2009 میلادی هم آخرین نسخه از میتسوبیشی Eclipse را در قالب یک خودروی کروکی GT معرفی کرد.
هرچند از سال 2003 تا سال 2009 میلادی مدل‌های مختلف تحت لقای این برند با نام‌های GT، GS، اسپایدر، GT V6 و... معرفی کرده بود.
اما حال پس از گذشت تقریبا 8 سال، بار دیگر شاهد بکارگیری نام Eclipse توسط شرکت خودروسازی میتسوبیشی برای نام گذاری محصولاتش هستیم، ولی این بار با نام کامل Eclipse Cross برای معرفی و شناخت یک خودروی شاسی بلند کاملا جدید به کار گرفته شده که اخیرا به طور رسمی معرفی شده و قرار است در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی ژنو 2017 حضور داشته باشد و بر روی سکوی معرفی میتسوبیشی رخ نمایی کند.
نکته جالب این معرفی اینجاست که شرکت خودروسازی میتسوبیشی اشاره‌ای به جزییات فنی پیشرانه‌های خودروی Eclipse Cross نکرده است و در این میان تنها به وجود دو پیشرانه 1.5 لیتری بنزینی مجهز به سیستم پاشش سوخت مستقیم داخل سیلندرها و همچنین پیشرانه‌ای دیزلی 2.2 لیتری اشاره کرده است و یا کمال میتسوبیشی تا آنجا همراهی کرده که به جعبه دنده‌های شش سرعته دستی و یا جعبه دنده اتوماتیک انتقال متداول (CVT) این خودرو اشاره داشته باشد. ولی در ادامه میتسوبیشی وعده حضور در نمایشگاه بین المللی ژنو 2017 و ارائه جزییات فنی این خودروی شاسی بلند کاملا جدید را داده است که در صورت ارائه اطلاعات جدید جزییات آن در اختیار شما خوانندگان پرشین خودرو قرار خواهد گرفت.
طراحی ظاهری این خودروی شاسی بلند را هم می‌توان ترکیبی از مدل‌های کانسپت با خودروی‌های شاسی بلند فعلی میتسوبیشی عنوان کرد. بدین صورت که برای طراحی قسمت جلوی اتومبیل شاهد یک چهره نزدیک به میتسوبیشی اوتلندر اسپرت هستیم، ولی برای طراحی قسمت عقب اتومبیل از طرح کانسپت میتسوبیشی XR-PHEV کمک گرفته شده است که مشخصه اصلی آن را می‌توان طراحی چراغ‌های خطر در کنار شیشه عقب با یک چراغ نواری شکل میانی توصیف کرد که قاب چراغ سمت چپ را به چراغ سمت راست متصل کرده است.

کد خبر 69239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha