تامین زیرساخت، اولویت اول ما برای معرفی برند و خودروی جدید است

پرشین خودرو: گروه آرین سرمایه در صورتی محصول جدیدی را در استان های مختلف معرفی می کند که زیرساخت های ارائه بهترین خدمات در شهر هدف از قبل آماده شده باشد.

علی شکوهی مدیر بازاریابی آرین سرمایه در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب گفت: ما نماینده برندهای مختلفی در حوزه خودروهای سواری و سنگین هستیم و برخی از برندهای ما مانند میتسوبیشی در کشور بسیار شناخته شده هستند از این رو سعی می کنیم بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم.

وی در مورد حضور آرین سرمایه در برخی از نمایشگاه های خودروی کشور گفت: آخرین نمایشگاهی که حاضر شدیم؛ نمایشگاه خودروی مشهد بود که با برند میتسوبیشی و کامیون های جک در این رویداد حضور داشتیم و این مطلب که سایر برندهای ما مانند دی.اس غایب بودند نیز درست است.

شکوهی در مورد غیبت برند دی.اس در برخی از رویدادهای خودرویی از جمله در نمایشگاه اخیر مشهد گفت: در دستور کار گروه آرین یک چیز خیلی مهم است و آنهم ارائه بهترین خدمات به مشتریان است از این رو تا زمانی که تمام زیرساخت های لازم در شهری مهیا نباشد، ما برند جدیدی را به بازار آن منطقه وارد نمی کنیم.

وی افزود: در مشهد کارهای خوبی برای معرفی یک نماینده قوی انجام داده ایم و در همین شهریور ماه نیز نماینده خود در این استان را معرفی می کنیم. بنابراین تا زمانی که در استانی نماینده نداشته باشیم نمی توانیم مردم محترم آن منطقه را با برند دی.اس آشنا کنیم زیرا در حال حاضر امکان فروش و ارائه خدمات پس از فروش در این استان مهیا نیست.

مدیر بازاریابی آرین سرمایه تاکید کرد: مشهد برای گروه آرین، بازار بسیار مهمی است که تقاضا در آن نیز زیاد است و خوشبختانه ما برای میتسوبیشی دو نماینده و برای کامیون جک نیز نماینده قابل احترامی در استان داریم و امیدواریم با معرفی نماینده جدید خود در مشهد که برای دی.اس فعالیت خواهد کرد، حضور خود را در خراسان رضوی قوی تر کنیم.

شکوهی خاطرنشان کرد: ما عقیده داریم برای داشتن مشتریان وفادار باید به آنها احترام گذاشت و این مهم تنها با ارائه بهترین خدمات در حوزه فروش و خدمات پس از فروش رخ خواهد داد. بنابراین تا زمانی که به ارائه این نوع خدمت در شهری مطمئن نباشیم، برند جدیدی را معرفی نمی کنیم.

کد خبر 78916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha