تست درایو 3 گانه دی.اس برگزار شد

پرشین خودرو: تست درایو خودروهای لوکس فرانسوی در پارک ارم تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مراسم تست درایو خودروهای پریمیوم دی.اس در پارکینگ شماره 2 پارک ارم که از فضای مناسبی برای انجام ازمایش خودرو برخوردار است، با 3 خودروی دی.اس3، دی.اس5 و دی اس6 و با همت خانه دی.اس تهران و آرین موتور تابان به عنوان نماینده رسمی دی.اس در ایران برگزار شد.
در تست درایو امروز که با استقبال خوبی از سوی علاقه مندان این برند فرانسوی روبرو شده بود، مدیران دی.اس تخفیفی را برای خریداران در نظر گرفته بودند.
خودروهای دی اس که در ایران در 3 کلاس شهری، سدان و شاسی بلند(اس.یو.وی) حضور دارند، با بهره گیری از طراحی خاص و امکانات بی نظیر خود توانسته اند در مدتی که از حضور این برند لوکس فرانسوی در بازار می گذرد به جایگاه مناسبی دست پیدا کند.
در برنامه تست درایو دی.اس شرکت کنندگان می توانستند مدل دلخواه خود را در فضایی مناسب و ایمن آزمایش کنند.دی.اس6 با توجه به علاقه بازار به خودروهای شاسی بلند بیشترین تقاضای تست در این مراسم را به خود اختصاص داده بود.
در حاشیه آزمایش فنی خودروهای پریمیوم فرانسوی دی.اس در تهران با تعدادی از شرکت کنندگان صحبتی کوتاه داشتیم که نقطه مشترک این گفت و گو ها شگفت زده شدن حاضران از تجمیع امکانات لوکس، کابین مجلل و مشخصات فنی مدرن در یک خودرو و قیمت گذاری نسبتا مناسب در بازار خودرو بود.
محمدپارسا که خود استفاده کننده ی یکی از شاسی بلند های کره ای بود به خبرنگار پرشین خودرو گفت: قرار گرفتن در کابین خودروی دی.اس6 کاملا احساس یک خودروی لوکس اروپایی را به سرنشینان القا می کند.
وی برگزاری کم تعداد چنین مراسم هایی را یکی از عوامل مهم رشد بازار خودروهای کره ای دانست و گفت: برپایی تست درایو ضمن اینکه باعث آشنایی کامل با خودرو می شود در اتخاذ تصمیم درست و صحیح در خرید خودرو اثرگذار است.
از برنامه های آینده برند دی.اس و آرین موتور تابان که نماینده رسمی این برند لوکس فرانسوی در تهران می توان به تصمیم این شرکت برای رونمایی از دی.اس7 در آینده ای نزدیک (احتمالا نمایشگاه خودرو تهران) اشاره کرد.
دی.اس7 که چندی پیش تست 6 هزار کیلومتری در شرایط جوی مختلف و متنوع ایران را با موفقیت پشت سر گذاشته بود اولین بار در ژنو به نمایش عمومی در آمد که آرین موتور تابان به عنوان نماینده رسمی این برند لوکس در ایران با گذشت چند ماه از این رونمایی جهانی شرایط ورود این خودروی لاکپری به بازار ایران را فراهم آورده است.
برند دی.اس به عنوان مجموعه ساخت خودروهای لوکس پژو فرانسه، در بازار اروپا بازار گسترده ای را به خود اختصاص داده است.

برای مشاهده گزارش تصویری کامل و جذاب از این رویداد روی این لینک کلیک کنید.

کد خبر 82255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha