چه خبر از غرفه لاکچری ساز فرانسوی در نمایشگاه تهران

پرشین خودرو: در چهارمین روز نمایشگاه خودروی تهران شما را دعوت می کنیم تا از غرفه «دی.اس» بازدید کنید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو مستقر در دومین نمایشگاه خودرو تهران، یکی از غرفه های پر بازدید این نمایشگاه، غرفه شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی دی اس فرانسه در ایران است که در روز اول نمایشگاه شاسی بلند زیبای خود، دی اس 7 را رونمایی کرد.


 

اما در غرفه دی اس چه خبر است؟
در این غرفه که درسالن A5 و در جوار غرفه چانگان و بهمن قرار دارد، 3 خودروی لاکچری دی اس حضور دارند که چشم هر بیننده ای را می نوازند.
DS6، DS5LS و DS7 سه خودرویی هستند که برای بازدید عموم در نمایشگاه خودروی تهران به نمایش درآمده است و علاقه مندان می توانند با مقایسه این خودروها با یکدیگر بهترین انتخاب را برای خود و خانواده انجام دهند.
به گفته مدیران آرین موتور، امکان پیش ثبت نام و خرید برای افرادی که در نمایشگاه حاضر می شوند وجود دارد. البته آرین موتوری ها برای مشتریان خاص و وی.آی.پی خود نیز برنامه ویژه دارند.

 


اگر شما از مشتریان خاص آرین موتور تابان هستند می توانید با هماهنگی با مدیران این شرکت مهمان ویژه دی اس در نمایشگاه تهران باشید.
آرین موتوری ها شما را با خودروهای تشریفات خود که ار دو مدل دی اس 6 و دی اس 5 ال اس هستند به نمایشگاه آورده و میزبان شما خواهند بود.
در نمایشگاه امسال از تست درایو های خوب دی اس خبری نیست اما این اتفاق همچنان در بعد از نمایشگاه تهران از طریق خانه دی اس قابل پیگیری خواهد بود.

 

 

اما خودروی رونمایی شده دی اس را بیشتر بشناسید
این خودروی لاکچری زیبا دارای موتور 1600 سی سی با قدرت 163 اسب بخار است و می تواند با 210 کیلومتر در ساعت مسیر دلخواه شما را طی کند.
این خودرو دارای کروز کنترل، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم پایش و هشدار نقاط کور و ایربگ در نقاط مختلف خودرو است.
سیستم پارک اتوماتیک و خودکار و همچنین سنسورهای پارک جلو و عقب به همراه دوربین های دید در شب رانندگی با این خودرو را ایمن تر می کند.
تنظیم نور چراغ های خودرو و آینه های جانبی تاشو زیبایی بصری این خودرو را افزایش داده و این در حالی است که فضای داخلی این خودرو در نوع خودش خاص و دوست داشتنی است.
روکش های صندلی ها با چرم دلخواهی که خود شما انتخاب می کنید تصویر و حس زیبایی را به راننده و سایر مسافران می دهد.
سانروف پانورامیک یکی از امکاناتی است که دی اس 7 را خاص تر از سایر خودروهای رقیب خودش می کند.
به گفته مدیران آرین موتور قیمت این زیبای فرانسوی 350 میلیون تومان خواهد بود که با توجه به نامشخص بودن تعرفه آینده واردات خودرو ممکن است افزایش پیدا کند.

کد خبر 85560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha