تردد در گردنه های استان سمنان با زنجیر چرخ میسر است

پرشین خودرو: رئیس پلیس راه استان سمنان ضمن بیان اینکه تردد در گردنه های استان با زنجیر چرخ میسر است، گفت: رانندگان از سفرهای غیر ضروری در محورهای فولادمحله و توسکستان پرهیز کنند.

به گزارش پرشین خودرو،سرهنگ حسن خسروجردی  ضمن بیان اینکه از مسافران تقاضا داریم از سفرغیر ضروری در محورهای برف گیر استان سمنان پرهیز کنند، ابراز داشت: به علت بارش برف در محور شهمیرزاد – فولادمحله (گردنه بشم)، محور شاهرود-گرگان (توسکستان) و آزادشهر تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است،

وی افزود: هم اکنون حدود ۱۰ خودرو در جاده فولاد محله و ۴۰ خودرو در جاده شاهرود - گرگان در کولاک و برف گرفتار شدند که تلاش امدادگران برای یاری رساندن به مسافران ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه مسافران در صورت الزام به سفر، زنجیر چرخ را حتما به همراه داشته باشند، تاکید کرد: از مسافران تقاضا داریم قبل از سفر تجهیزات ایمنی خودرو مانند چراغ های مه شکن، برف پاک کن و سوخت خودرو را مورد بررسی قرار دهند و حتما یکبار بستن زنجیر چرخ را فراگیرند تا در صورت مواجه با برف و یخبندان بتوانند از تجهیزات استفاده کنند.

خسروجردی اضافه کرد: مسافران در صورت الزام به سفر، آب، غذا، پتو و سوخت کافی را نیز به همراه داشته باشند تا در صورت گرفتار شدن در برف یا مسدود شدن جاده تا رسیدن عوامل امدادی بتوانند خود را گرم نگه دارند.

کد خبر 85596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha