وزیر صنعت میزبان خودروسازان جهانی

پرشین خودرو: پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران با حضور جمع کثیری از صنعتگران حوزه خودروسازی و قطعه سازی افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران از فردا 24 بهمن ماه در سالن همایش های برج میلاد با سخنرانی محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز به کار خواهد کرد.
روز اول همایش خودرو در سه نوبت، صبح، ظهر و بعداظهر برگزار و در هر کدام از این نوبت ها، سخنرانانی از ایران و جهان برای حاضران در مورد موضوعات همایش صحبت خواهند کرد.
بر اساس اعلام برگزارکنندگان همایش خودرو، پس از وزیر صنعت، مسعود نیلی مشاور اقتصادی رییس جمهور برای حاضران سخنرانی خواهد کرد.
رییس هیات عامل ایدرو، معاون توسعه صنایع حمل و نقل ایدرو، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و قائم مقام مدیرعامل گروه عظام از دیگر سخنرانان ایرانی بخش اول برنامه در روز افتتاحیه همایش خودرو هستند.
اما همایش خودرو در پله پنجم با حضور چشمگیر مدیران عالی رتبه صنعت خودرو جهان همراه خواهد بود و در روز ابتدایی همایش کریستوفر کمار قائم مقام منطقه خاورمیانه و آفریقا در PSA، پاسکال فلتن مدیر منطقه ای رنو در ایران و کریستوفر دنویل قائم مقام اجرایی شرکت بوش آلمان در بخش اول مراسم سخنرانی خواهند کرد.
پس از اتمام بخش اول مراسم، حاضران از از نمایشگاه جانبی همایش خودرو بازدید خواهند کرد و بخش دوم مراسم از ساعت 14 کلید خواهد خورد.
در بخش دوم، Jacques Mauge رئیس قطعه سازان فرانسه، Silvio Angori مدیرعامل شرکت پین فارینا و ایزابل بیلی رئیس هیات مدیره گروه SNECI سخنرانان خارجی مراسم خواهند بود و در پایان بخش دوم نیز رییس هیات مدیره گروه پارت لاستیک در مورد صنعت لاستیک که جز زنجیره تامین صنعت خودروسازی به حساب می آید مطالبی را برای حضار بیان خواهد کرد.
از ساعت 16 تا 17.30 دقیقه، بخش سوم و پایانی اولین روز همایش خودرو کلید خواهد خورد که در این بخش نیز مدیرعامل ساپکو، مدیر عامل سازه گستر، مدیر عامل شرکت سایپا- سیتروئن، مدیر عامل ایکاپ و رامتین اسماعیلی مدیرعامل شرکت رنو پارس سخرانی خواهند داشت.
یاداور می شود در خلال برگزاری اولین روز پنجمین همایش خودرو ایران، پنل پرسش و پاسخ با حضور روسای انجمن های قطعه سازی برگزار می شود.

کد خبر 90486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha