کد خبر 90690
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۲
نسل جدید نیسان آلتیما در راه است

پرشین خودرو: کمپانی خودرسازی نیسان در نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا، به طور رسمی خودروی سدان "نیسان آلتیما" در نسل جدید خود را معرفی خواهد کرد.

به گزارش پرشین خودرو، اگرچه نیسان آلتیما در سال 2016 میلادی یک بروزرسانی دریافت کرده است، اما اساسا در باطن خود همان خودروی نیسان آلتیما خواهد بود که در سال 2012 میلادی از سوی کمپانی خودروسازی نیسان رونمایی شد، به همین منظورکمپانی خودروسازی نیسان در نظر دارد تا پس از 6 سال فعالیت نسل فعلی در بازارها جهانی، نسخه جدید آن را آماده کرده و در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی "نیویورک" آمریکا رونمایی کند که تقریبا 1 ماه دیگر کار خود را آغاز می‌کند.

در سال‌های اخیر، خودروی سدان "نیسان آلتیما" به عنوان یکی از پرفروش‌ترین خودرهای فعال در بازار آمریکا معرفی شده است و به همین دلیل خواهد بود که شرکت خودروسازی نیسان این برند خود را فراموش نکرده و در نظر دارد تا نسل جدید آن را در نمایشگاه اتومبیل نیویورک امسال رونمایی کند، این درحالیست که حتی محبوبیت بسیار خوب شاسی بلندها و یا خودروهای کراس اوور مانع فروش بسیار خوب این برند در بازار ایالات متحده آمریکا به همراه تویوتا کمری، هیوندای سوناتا، شورلت مالیبو و یا حتی خودروی سدان هوندا آکورد نشده است.

همانطور که انتظار می‌رفت، تاکنون هیچگونه اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی و یا ویژگی‌های این اتومبیل در نسل جدید خود منتشر نشده است، اما این انتظار وجود دارد که پیشرفت‌های بسیار خوبی در ظاهر اتومبیل و همچنین ویژگی‌های نرم افزاری و سخت افزاری آن ایجاد شده باشد. علاوه بر این، پیش بینی می‌شود که شرکت خودروسازی نیسان ازموتورهای اصلاح شده و همچنین از ویژگی‌های ایمنی جدید از جمله سیستم "پروپایلوت" استفاده کند تا در شرایط مورد نیاز هدایت اتومبیل را بدست گرفته و ایمنی سرنشینان را تضمین کند.

در پایان بار دیگر قابل ذکر است که شرکت خودروسازی نیسان در تاریخ 28 مارس سال جاری، به رونمایی رسمی "نیسان آلتیما نسل جدید" در نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا خواهد پرداخت.

کد خبر 90690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha