آزاد راه تهران - کرج ظرفیت روزانه 240هزار خودرو را ندارد

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهور کرج با اشاره به ترافیک سنگین مسیرهای منتهی به کلانشهر کرج گفت: آزاد راه تهران - کرج - قزوین ظرفیت تردد روزانه 240 هزار دستگاه خودرو را ندارد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایرنا، سرهنگ غلامعلی شرق روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران در شهرداری کرج اظهار داشت : 51 سال از زمان احداث و بهره برداری این آزاد راه می گذرد و ظرفیت آن مطابق با نیازهای امروز نیست.
وی بیان داشت: این آزاد راه در آذر ماه سال 1345 برای تردد روزانه 50 هزار دستگاه خودرو ساخته شد که اکنون روزانه 240 هزار خودرو در این آزاد راه تردد می کند.
وی با اشاره به اینکه طی این 51 سال هیچ مسیر مواصلاتی دیگر در این آزاد راه دیده نشده است، خاطرنشان کرد: فقر زیر ساخت ترافیکی داریم و بایستی در این زمینه چاره جویی کنیم.
رئیس پلیس راهور کرج با بیان اینکه در سال های گذشته اقدامات موثری برای کاهش ترافیک در استان البرز و کرج انجام شده لیکن با توجه به کثرت خودروها این اقدمات پاسخگو نیست.
وی به میزان تلفات و خسارات رانندگی در کرج اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا بیست و هشتم بهمن ماه جاری تعداد تلفات رانندگی 46 نفر بوده که 2 نفرآنان موتور سوار بوده اند.
شرق بیان داشت: 80 درصد کشته شدگان در این مدت عابران پیاده بوده اند.

کد خبر 90930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha