نسخه جدید سدان بی.وای.دی Qin معرفی شد+تصاویر

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی بی.وای.دی نسخه جدید سدان Qin را برای بازار چین معرفی کرد، اما اطلاعات بیشتر و گالری تصاویر آن در نمایشگاه بین المللی "پکن" چین منتشر خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، ماه آوریل سال جاری، نمایشگاه بین المللی "پکن" کار خود را در کشور چین آغاز می‌کند و میزبان خودروسازان بزرگ چینی و همچنین شرکت‌های خودروساز خارجی با محصولات ویژه خود برای بازار چین خواهد بود. حال یکی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه پکن چین، شرکت خودروسازی BYD با محصولات جدید و متنوع خواهد بود که هرساله بخش بزرگی از نمایشگاه را به خود اختصاص می‌دهد که حالا قبل از شروع این نمایشگاه بزرگ چینی، نسخه جدید بی.وای.دی Qin را معرفی کرده تا ارائه جزییات و نمایش عمومی آن در نمایشگاه پکن انجام شود.

 



باوجود انتشار تصاویر رسمی از سوی BYD، اطلاعت فنی اتومبیل نزد سازنده حفظ شده است و تنها می‌دانیم که این خودروی جدید BYD با سیستم محرک پلاگین هیبریدی عرضه شده و دارای طول 4765 میلی متر، عرض 1837، ارتفاع 1495 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2718 میلی متر است، هرچند گفته می‌شود که نسخه جدید بی.وای.دی Qin چند ماه پس از عرضه نسخه‌های فعلی خود، یک سیستم محرک تمام الکتریکی دریافت خواهد کرد که تا به این لحظه هیچگونه اطلاعاتی از آن منتشر نشده است.

 



شرکت خودروسازی BYD برای عرضه محصولات خود در بازار چین، عموما از سیستم‌های محرک مشابه با مدل‌های قبلی استفاده می‌کند. بر روی مدل‌های فعلی سدان Qin که با حداقل قیمت 185 هزار و 900 یوان و حداکثر قیمت 252 هزار و 900 یوان عرضه می‌شود، یک موتور توربوشارژر 1.5 لیتری با خروجی قدرت 154 اسب بخاری مورد استفاده قرار گرفته است و با اضافه شدن موتور الکتریکی در نسخه هیبریدی، خروجی قدرت اتومبیل به حداکثر 218 اسب بخار افزایش پیدا کرده است، حال می‌توان انتظار داشت که شرکت خودروسازی BYD در نسخه‌های جدید این خودرو با سیستم الکتریکی قوی‌تر، از همان پیشرانه درون سوز 1.5 لیتری توربوشارژر استفاده کند که برای تایید این موضوع، باید تا برگزاری نمایشگاه پکن امسال در ماه آوریل صبر کرد.

 

کد خبر 92245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha