ارایه امداد نوروزی برای 9 برند خودرویی مطرح کشور

پرشین خودرو: مدیرعامل امداد خودرو رفاه ایرانیان گفت: برای امداد رسانی به مشترکان خود در ایام نوروز 24 ساعته آماده هستیم و هیچ کدام از مشترکان ما در این ایام در جاده ها نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، یکی از شرکت های مجاز امداد رسان در حوزه خودرو و عضو انجمن شرکت های خدمات پس از فروش خودرو، شرکت امداد خودرو رفاه ایرانیان است که در سال های گذشته توانسته است با خدمت رسانی به مشتریان برندهای مختلف خودرویی نامی نیک برای خود دست و پا کند.
این شرکت امداد خودرویی هم اکنون به گروه های خودروسازی داخلی و خارجی خدمات ارائه می کند که از میان آنها می توان از به تمام محصولات کرمان موتور(هیوندای، جک و لیفان)، خودروسازان بم(جیلی)، مدیران خودرو(چری و ام.وی.ام)، ماموت خودرو(فولکس) و نگین خودرو(رنو) اشاره کرد.
علیرضا برنجی مدیر عامل این شرکت امداد رسان در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو در خصوص برنامه امدادی ایام نوروز گفت: ما کار را از 25 اسفند ماه سال ۹۶ آغاز کردیم و تا 18 فروردین ماه جاری نیز در کنار تمامی مسافران نوروزی در سراسر کشور هستیم.
وی ادامه داد: تمامی مشترکان امداد خودرو رفاه ایرانیان و برندهای تحت حمایت امدادی ما می توانند 24 ساعته با تلفن 02164026 تماس گرفته و بهترین امدادرسانی در كمترین زمان را با خیالی راحت دریافت کنند.
وی با انتقاد از برخی از بداخلاقی هایی که توسط برخی از امدادهای متفرقه در سال گذشته رخ داد متذکر شد: ما به دنبال راه اندازی نرم افزار سراسری امداد خودرو هستیم که متاسفانه این مهم به نوروز 97 نرسید اما تمام تلاش خود را می کنیم تا در تابستان، این نرم افزار سراسری راه اندازی شود.

امداد خودرو رفاه ایرانیان اشتراک اجباری ندارد
برنجی همچنین نسبت به ادعای برخی شرکت های امدادی برای ارائه کارت اشتراک اجباری خاطرنشان کرد: امداد رفاه ایرانیان به هیچ عنوان به غیر مشترکان خود کارت اشتراک نمی دهد و فقط به 9 برند طرف قرارداد خود بنا به درخواست ، کارت اشتراک امداد ارائه می دهیم. ما برای مشترک گرفتن هیچ اجباری در کار نداشته و به کسی دروغ نمی گوییم.

 

کد خبر 92559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha