طرح امداد نوروزی کرمان موتور تا 17فروردین ادامه دارد

پرشین خودرو: معاون خدمات امدادی کرمان موتور گفت: طی 20 روز خدمات و امداد نوروزی برای دارندگان خودروهای کرمان موتور اجرا می شود و این طرح از 27 اسفندماه 96 آغاز و تا 17 فروردین ماه جاری در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

محمدرضا محمودی در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با اعلام این مطلب گفت: طرح امداد نوروزی کرمان موتور در بیش از 110 پایگاه امدادی به صورت 24 ساعته و در تمامی جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی کشور اجرا می شود.

 

 

وی که در حاشیه جلسه بررسی روند امدادرسانی به امدادخواهان و مدت زمان اعزام امدادگران حمل و ... در نیمه اول طرح نوروزی سخن می گفت، افزود: مركز تماس واحد امداد به صورت شبانه روزی از طریق شماره تلفن 42724-021 آماده پاسخگویی به تماس‌های مشتریان، اعزام امدادگران و ارائه مشاوره‌های فنی به هموطنان عزیز خواهد بود.


مهندس محمودی از برنامه ریزی های لازم به منظور ارتقای کیفیت امدادرسانی و جلب رضایت مشتریان در نیمه دوم طرح نوروزی امداد کرمان موتور خبر داد و اضافه کرد: در راستای ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان و کاهش مدت زمان اعزام امدادگران، واحد امداد شرکت کرمان موتور اقدام به ایجاد 2300 پایگاه سیار به صورت مشترک با شرکت‌های امداد خودرو رفاه ایرانیان و کانون جهانگردی کرده است.


معاون خدمات امدادی و تعمیرگاه های مرکزی کرمان موتور تاکید کرد: کیفیت خدمات رسانی به امدادخواهان در طرح امداد نوروزی۹۷ کرمان موتور از سوی بازرسان واحد امداد، و سنجش میزان رضایت ایشان از طریق نظرسنجی نظارت و کنترل می‌شود.


وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با همکاری و تلاش مضاعف تیم امداد، شرکت کرمان موتور بتواند خاطره خوشی برای مسافران نوروزی در سال 97 رقم بزند.






بازدید و حضور جانشین فرمانده ناجا در پایگاه کرمان موتور در عوارضی جاده پردیس
 

 

 

بازدید فرماندار چالوس و رئیس خدمات نوروزی از پایگاه امداد رسانی مرزن آباد شرکت کرمان موتور

 

کد خبر 92795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha