احتمال رونمایی از استیشن پژو 508 در نمایشگاه پاریس

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی پژو در نمایشگاه بین المللی پاریس امسال، به احتمال زیاد از نسخه استیشن پژو 508 رونمایی می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو، کمپانی خودروسازی پژو در نمایشگاه بین المللی ژنو امسال که چند ماه پیش در کشور سوئیس برگزار شد، نسل جدید پژو 508 را به طور رسمی معرفی کرد که نسبت به مدل‌های قبل خود پیشرفت‌های قابل توجهی دریافت کرده بود، حال علاوه بر نسخه‌های استاندارد پژو 508، انتظار می‌رود که شرکت خودروسازی پژو در نمایشگاه بین المللی پاریس امسال که از ماه اکتبر کار خود را در کشور فرانسه آغاز می‌کند، نسخه استیشن این برند را با همان ویژگی‌های ظاهری نسخه‌های استاندارد پژو 508 رونمایی کند.
ویژگی‌های مشابه طراحی میان پژو 508 استیشن و نسخه‌های استاندارد آن برای قسمت جلو و همچنین داخل کابین خواهد بود، اما قسمت عقب اتومبیل تغییرات بزرگی دریافت کرده و حجم فضای بار آن به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. درحالی که نسخه‌های استاندارد پژو 508 در نسخه‌های "لیفت بک"، همین حالا حجم فضای بار 487 لیتری دارند و با معرفی نسخه استیشن اتومبیل می‌توان به حجم بار بیشتری دسترسی پیدا کرد.
گزینه‌های موتور به احتمال بسیار زیاد مشابه مدل‌های استاندارد موجود در بازار است و در این خصوص می‌توان به موتورهای بنزینی 177 اسب بخاری و 222 اسب بخاری اشاره داشت، هرچند این برند 3 پیشرانه دیزلی مختلف هم دارد که به ترتیب خروجی قدرت 128 اسب بخاری، 158 اسب بخاری و همچنین خروجی قدرت 176 اسب بخاری خواهند داشت که در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت، هرچند پیش بینی می‌شود که شرکت خودروسازی پژو طبق وعده‌های قبلی خود برای برند 508، در آینده یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی هم به مشتریان خود ارائه کند که جزییات بیشتر آن بعد از معرفی رسمی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 94982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha