کد خبر 96822
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
تولید 2 مدل خودروی DS متوقف می شود

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی DS برای حمایت از برندهای جدید خود در آینده، 2 مدل از محصولات فعلی خود را کنار خواهد گذاشت.

به گزارش پرشین خودرو و به نقل از وبسایت "اتوکار"، شرکت خودروسازی DS برای حمایت از محصولات جدید خود و همچنین برندهای جدید این خودروساز فرانسوی که در آینده تولید خواهد شد، تصمیم به توقف تولید 2 مدل از خودروهای فعلی خود دارد که در این خصوص به خودروی "DS 4" و همچنین خودروی "DS 5 هاچ بک" اشاره شده است که در بازارهای جهانی عملکرد خوبی نداشته و فروش مطلوبی تجربه نکرده‌اند.

 



در سال گذشته میلادی، خودروی DS 4 تنها موفق به فروش 11 هزار و 746 دستگاه در سراسر اروپا شده است و بدتر از آن، نسخه هاچ بک DS 5 خواهد بود که در سال گذشته میلادی تنها موفق به فروش 5738 دستگاه در سراسر اروپا شده است. حال به همین بهانه، شرکت خودروسازی DS تصمیم به توقف تولید این دو مدل خودرو دارد تا خطوط تولید و تاسیسات این شرکت در اختیار محصولات و برندهای جدید این شرکت قرار گیرد.

 



طبق گفته سخنگوی "پژو سیتروئن"، توقف تولید این دو مدل خودرو که در سال 2018 میلادی برنامه ریزی شده بود، امکان تولید یک خودروی الکتریکی جمع و جور را فراهم می‌سازد که به طور رسمی در نمایشگاه بین المللی پاریس امسال رونمایی خواهد شد، هرچند علاوه بر این، یک خودروی شاسی بلند پلاگین هیبریدی هم در راه خواهد بود که نیاز به تامین زیرساخت‌های لازم برای تولید آن خواهد بود.

کد خبر 96822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha