پژو 508SW جادارتر و کاربردی تر از نسخه سدان +تصاویر

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی پژو از نسخه کاربردی 508 با پسوند جدید SW رونمایی کرد که می‌تواند فضای کابین بیشتری در اختیار کاربران خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در اوایل سال جاری، شرکت خودروسازی پژو نسخه سدان 508 را در نسل جدید رونمایی کرد که ظاهر آن کاملا عوض شده و همچنین بخش فنی اتومبیل بهبود قابل توجهی پیدا کرده بود.

 

پژو 508

 

حال شرکت خودروسازی پژو برای گسترش خانواده 508 و همچنین طراحی و ساخت یک نسخه کاربردی برای مشتریان، از نسخه 508SW رونمایی کرده است که در واقع نه یک خودروی سدان بوده و نه می‌توان آن را یک خودروی استیشن معرفی کرد، اما می‌تواند فضای کابین بیشتری در اختیار کاربران خود قرار دهد، بویژه در قسمت عقب اتومبیل که امکان جمع شدن صندلی‌های عقب وجود داشته و می‌توان از حجم فضای بار بیشتری استفاده کرد.

 

پژو 508


طراحی ظاهری اتومبیل به استثنای عقب اتومبیل همانند نسخه سدان 508 توسعه پیدا کرده است و علاوه بر این، بخش فنی اتومبیل تقریبا با مدل سدان پژو 508 یکسان است و شما یک پیشرانه بنزینی و همچنین 2 پیشرانه دیزلی خواهد داشت که با خروجی قدرت مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای علاقه مندان به پیشرانه بنزینی، شرکت خودروسازی پژو یک موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر در نظر گرفته است، اما خروجی قدرت آن یا می‌تواند 180 اسب بخار باشد و یا با پرداخت هزینه بیشتر، خروجی قدرت اتومبیل به چیزی حدود 225 اسب بخار خواهد رسید.

 

پژو 508


در بین پیشرانه‌های دیزلی، اول از همه می‌توان به موتور 1.5 لیتری اشاره داشت که تنها با گیربکس دستی و همچنین خروجی قدرت 130 اسب بخاری به مشتریان عرضه می‌شود، اما پیشرانه 2 لیتری دیزلی اتومبیل دارای قدرت 160 اسب بخاری و یا 180 اسب بخاری بوده و می‌تواند در حداکثر کارایی خود گشتاور 400 نیوتن متری داشته باشد که این نیرو توسط یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک دریافت شده و به سمت چرخ‌ها ارسال می‌شود. هرچند تا اواسط سال 2019 میلادی می‌توانیم انتظار یک نسخه پلاگین هیبریدی از این اتومبیل را داشته باشیم.

 

پژو 508

کد خبر 96934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha