کد خبر 126444
۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
۵۰ فقره سرقت داخل خودرو در تهران کشف شد

سرپرست پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو و کشف ۵۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: تاکنون ۴۸ تن از مال باختگان شناسایی شده اند.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ کارآگاه مسعود برجی اظهارکرد: ساعت ۴ بامداد ۳۰ مرداد ماه ماموران گشت کلانتری ۱۲۷ نارمک هنگام گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت که پلاک آن مخدوش و با چراغ خاموش در لابه لای خودروها درحال تردد بود، مشکوک می شوند. با نزدیک شدن ماموران، موتورسوار به صورت خلاف جهت از محل متواری می شود و کارآگاهان پس از چند دقیقه تعقیب و گریز موفق می شوند موتورسیکلت را نبش خیابان مدنی متوقف کنند.


وی افزود: موتورسوار که "صمد" نام داشت پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی داد، برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری انتقال یافت. در بررسی های اولیه به دست آمد که متهم سابقه دار و پیش تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است.


سرپرست پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: متهم که چاره ای جز اعتراف نداشت، اظهارکرد که موتورسیکلت را برای ارتکاب جرایم بعدی دزدیده و تاکنون ۵۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو با استفاده از وسیله کشف شده به تنهایی انجام داده است.

سرپرست پایگاه چهارم پلیس آگاهی اضافه کرد: با اعتراف صریح متهم، کارآگاهان ضمن هماهنگی با مقام قضائی و با تلاش شبانه روزی موفق شدند ۴۸ تن از مالباختگان را شناسایی کنند.

 

کد خبر 126444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha