جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶
پرشین خودرو
عموزاده، از سایپا تا اتاق بازرگانی
۱۳:۴۵ | ۱۳۸۹/۱۲/۰۱

عموزاده، از سایپا تا اتاق بازرگانی

پرشین خودرو: هفتمین دوره انتخابات اتاق‌های بازرگانی همزمان در تهران و سراسر کشور روز چهارم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود و نامزدهای این دوره از 26 بهمن تا سوم اسفند فرصت تبلیغات رسمی دارندتا این این تعداد ، 40 نفر به عنوان اعضای هیات نمایندگان اتاق برگزیده شوند که با اضافه شدن 20 نماینده دولت هفتمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران را تشکیل می‌دهند.

به گزارش «پرشین خودرو»، برای شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی تهران 145 نفر کاندیدا شده‌اند که جدای از روسای فعلی اتاق تهران و ایران و همچنین روسای سابق و اسبق این دو اتاق و هیات نمایندگان دوره‌های قبل ، چهره‌های جدیدی نیز در این لیست دیده می‌شود.

این 145 نفر نسبت به دوره های قبلی انتخابات اتاق بازرگانی، از افراد سرشناس، مدیران با سابقه و صاحب نفوذ بیشتری تشکیل شده است و علاوه بر کسانی که قبلا سابقه وزارت و مدیریت ارشد بسیاری از سازمان های دولتی و خصوصی را داشته اند،حضور برخی مدیران ارشد خودروسازی کشور نیز به چشم می خوردکه به نظر می رسد حضور آنها می تواند تحرک جدیدی در اتاق بازرگانی ایجاد نماید.

حسن عموزاده (مدیرعامل سایپا یدک) ، ابوالحسن سرشار (مدیرعامل مگا موتور)، علی حداد (قائم مقام زامیاد)، بهروز غفاری (از سازه گستر سایپا)، جمشید ایمانی کتک ( از مدیران شرکت‌های خودروسازی)، عباس زارع هنزکی (از مرکز تحقیقات و توسعه سایپا)، از جمله این افراد هستند که کاندیدای هیات نمایندگان دوره هفتم اتاق بازرگانی تهران محسوب می‌شوند.

به نظر می رسد که مدیران سایپا حضور اجتماعی خود را افزایش داده اند و به دنبال خدمت در تشکل های صنعتی و بازرگانی و مدنی هستند تا از تجربیات خود در صنعت خودرو، در ارتقای بازرگانی و صنعت کشور نیز استفاده کنند.

علاوه بر اینها دو چهره متفاوت دیگر علی انصاری (از موسسان بانک تات) و محمود رضا امینی (مدیر عامل خبرگزاری موج) هستند که تاکنون حضور در اتاق‌های بازرگانی را تجربه نکرده‌اند.

حسن عموزاده که سال‌هاست به عنوان مدیری توانمند در عرصه خودروسازی مطرح است توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرده است . زیرا عموزاده با وجود نفوذ کلامی که در بین مدیران کشور دارد؛ به عنوان فردی تکنو کرات و توانمند و متخصص می تواند در بین اعضای اتاق بازرگانی سراسر کشور، از نفوذ خوبی برخوردار باشد . مجموعه ویژگی های وی سبب شده نظر بسیاری از بازرگانان و صنعتگران کشور را جلب نماید.درایت، توانمندی ، هوش و استعداد کم نظیرش می تواند تحرک جدیدی در اتاق بازرگانی ایجاد کند و در شرایط فعلی افق جدیدی برای فعالیت بخش خصوصی در صنعت تولید و بازرگانی کشور بوجود آورد.

او سال ها در بخش های مدیریت فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا مشغول به کار بود ه و با بحث های فروش، بازرگانی، خدمات پس از فروش، صنعت خودروسازی و ... آشنایی کامل دارد.

عموزاده علاوه بر تخصص و آگاهی نسبت به مسائل بازرگانی و صنعتی، از نفوذ کلام زیادی در بین کارشناسان، مدیران صنعتی کشور و رسانه ها برخوردار است و به خاطر سال ها کار و تلاش و آشنایی با مسائل اقتصادی و بازرگانی و صنعتی، مورد توجه رسانه ها ، مدیران ، تشکل های صنعتی و مدنی قرار گرفته است.

عموزاده در سایپا تلاش کرد که مقوله فروش و خدمات پس از فروش را تحت یک مدیریت هدایت کند تا از این طریق فروشنده محصولات در نمایندگی های سایپا، انگیزه لازم برای ارائه خدمات پس از فروش را داشته باشد و رابطه متناسب و معقولی بین فروش و خدمات پس از فروش ایجاد شود.

صاحب نظران اقتصادی ، صنعتی ، بازرگانی و خدماتی به عموزاده لقب معمار خصوصی سازی خدمات پس از فروش داده اند. او با ارتباط مناسبی که با نمایندگی های مجاز سایپا برقرار کرده در ایجاد انجمن صنفی نمایندگی ها ی مجاز سایپا نقش زیادی ایفا کرد. اکنون نمایندگی های سایپا انگیزه کافی برای ارتقای رتبه، تجهیز نمایندگی به ماشین آلات و ابزار مخصوص را دارند و خدمات پس از فروش سایپا نه تنها از نظر تعداد نمایندگی ها، بلکه از نظر کیفیت نیز ارتقا یافته و هرساله نسبت به سال های قبل بهتر شده است.

این سوابق عموزاده به عنوان معمار خدمات پس از فروش سایپا می تواند در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن نیز منشا تحول و تحرک باشد و مواهب ایجاد تشکل های مدنی، صنعتی و بازرگانی را در کل کشور به همراه داشته باشد.

نظر سنجی های به عمل آمده از مشتریان سایپا نشان می دهد که میزان رضایت از مراحل فروش و خدمات پس ازفروش هر روز بهتر می شود و مدیریت عموزاده کاملا راهگشا و اثر گذار بوده است و تجربه لازم برای فعالیت در بخش های مختلف را داراست.

نظر بینندگان
!
!
!