مشتریان از کیفیت کدام خودروهای سواری در ایران رضایت دارند؟

پرشین خودرو: نتایج تحقیق اندازه گیری رضایت مشتریان از كیفیت خودروهای سواری برای پنجمین دوره متوالی از سوی شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران انتشار یافت.

به گزارش «پرشین خودرو» در این تحقیق مجموعاً 48 خودروی سواری از 12 شركت عرضه كننده خودرو در زمینه كیفیت خودروهای سواری، با بهره گیری از روش‏های به روز و علمی و با لحاظ خطای نمونه گیری و فاصله اطمینان معین، در شش ماهه اول سال 89 مورد بررسی قرار گرفته اند. به منظور پیاده سازی این طرح مجموعاً با 34328 نفر از خریداران خودروهای سواری در زمینه كیفیت اولیه محصول مصاحبه انجام شده است. در مدل طراحی شده جهت سنجش رضایت مشتریان كیفیت پنج شاخص اصلی "بدنه"، "مجموعه نیرومحركه و سوخت رسانی"، "مجموعه تعلیق و انتقال قدرت"، "ایمنی" و "تهویه مطبوع و وسایل برقی" در قالب 28 خصوصیت مورد نظرسنجی قرار گرفته است. نتایج رضایتمندی مشتری در این طرح در شش دسته قیمتی تقسیم بندی گردیده و به ازای هر 100 امتیاز رضایتمندی، نیم ستاره سبز به سطح كیفیت خودروها از دیدگاه مشتری تخصیص یافته است.
کد خبر 2331

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha