امداد جاده ای کرمان موتور از 28 اسفندماه جاری آغاز می شود

طرح خدمات و امداد نوروزی کرمان موتور از 28 اسفندماه آغاز و تا پایان روز 14 فروردین ماه سال 1395 ادامه خواهد داشت.

به گزارش «پرشین خودرو»، کامران شاکری مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، با اعلام این خبر گفت: طرح خدمات و امداد نوروزی کرمان موتور در راستای توسعه امکانات و ارتقای شبکه نمایندگی های خدمات پس از فروش و ارائه پشتیبانی مطلوب و ارزنده به مشتریان این خودروساز بخش خصوصی اجرا می شود.
وی افزود: این طرح با مشارکت "امداد خودرو رفاه ایرانیان" و در سراسر کشور اجرا خواهد شد و 108 نمایندگی کرمان موتور در این ایام آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

 


شاکری، با ارائه جزئیاتی در مورد شبکه امداد جاده ای سراسری کرمان موتور متذکر شد: به منظور ارائه خدمات سریع و مناسب به مشتریان، بیش از 100 دستگاه خودرو «لیفان ایکس60» برای تقویت ناوگان امدادی شبکه نمایندگی های این شرکت به چراغ گردان، سیستم ردیاب، مجوز آرم و علائم تردد، تجهیزات و ابزار خودروهای امدادی، لباس متحدالشكل و دستگاه تهیه عیب یاب كامپیوتری تجهیز شده است.

مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، با اشاره به برگزاری دوره های متعدد آموزشی برای پرسنل امدادگر این شرکت تصریح کرد: لیست قطعات ضروری و پر مصرف برای امداد نوروزی نیز در اختیار شبکه نمایندگی ها قرار گرفته و علاوه بر این برای سرویس دهی بهتر به مشتریان، واحد تأمین قطعات تا پایان تعطیلات به صورت مستمر حضور خواهند داشت.
وی تاکید کرد: تمرکز اصلی این شرکت در طرح امداد نوروزی ارائه خدمات به مشتریان این شرکت خواهد بود، اما در عین حال هماهنگی های لازم با همکاران امدادی بعمل آمده تا در مواقع ضروری سرویس های لازم به مشتریان دیگر شرکت های خودروسازی و واردکننده خودرو نیز ارائه شود.
شاکری با هشدار به مشتریان شرکت کرمان موتور در خصوص امداد خودروهای فاقد مجوز، اضافه کرد: طبق هماهنگی های صورت گرفته در تلاش هستیم تا خدمات سریع و به موقع را به مشتریان ارائه دهیم و به همین دلیل از مسافران نوروزی تقاضا می کنیم تا از برقراری تماس با امدادخودروهای متفرقه به جز شرکت های "کرمان موتور" و "امداد خودرو رفاه ایرانیان" پرهیز کنند.
مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، در پایان خاطرنشان کرد: مرکز تماس "امداد خودرو رفاه ایرانیان" با شماره تماس 64026-021 و امور مشتریان شرکت کرمان موتور با شماره 021-42724 ، سامانه پیامکی و سامانه USSD با کد دسترسی   *2034*4#آماده دریافت تماس و ارائه اطلاعات لازم به مشتریان در ایام نوروز خواهد بود.

کد خبر 54210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha