کد خبر 55113
۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
پیشدستی زیرکانه «رنو»!

پرشین خودرو: خودروساز فرانسوی به دنبال بهبود بخشیدن وضعیت سوخت در موتور‌های نسل آخر خود است. این برنامه بدون تغییر در مصرف سوخت اعمال خواهد شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، در واقع رنو با این کار به دنبال حذف حاشیه‌ها پیرامون مسئله آلایندگی خودرو‌های خود است. آنها اعلام کرده‌اند که روشی برای کاهش اکسیدنیتروژن منتشر شده از خودروهای دیزلی نسل آخر پیدا کرده‌اند.

بعد از رسوایی فولکس واگن، کمیسیون مخصوصی پیگیر مسئله بررسی آزمایش آلایندگی سایر خودروسازان شد. اگرچه مدل‌های این شرکت همگی در آزمایش‌های صورت گرفته حضور داشته‌اند اما میزان انتشار آلاینده‌ها در جاده بسیار بالاست.این عملیات شامل مدل‌های اخیر این شرکت می‌شود.

در سال 2015 حدود 61 درصد فروش خودرو‌های رنو در اروپا را همین خودرو‌های دیزلی به خود اختصاص داده بودند. مالکان می‌توانند برای مدل‌های تازه ارائه شده از ماه اکتبر 2016، از برنامه جدید روی موتورها بهره‌مند شوند. سازنده این اطمینان را داده که این عملیات به هیچ وجه تاثیر محسوسی بر عملکرد یا مصرف بنزین نخواهد داشت. سوال اینجاست که آیا این کار برای خواباندن جنجال‌ها کافی است؟ با تمام این حرف‌ها رنو قاطعانه اعلام می‌کند که قادر است وضعیت آلایندگی را بدون ضربه زدن به موتور حل و فصل کند.
 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.





منبع: فرصت امروز

کد خبر 55113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha