کد خبر 55774
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
آلفارومئوی اسپرت در ناوگان پلیس+عکس

پرشین خودرو: آلفارومئو به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های فیات در حالی جولیا را تقدیم پلیس ایتالیا می‌کند که خود فیات به‌عنوان شریک تجاری کرایسلر آمریکا به حساب می‌آید.

به گزارش «پرشین خودرو»، سنتی که فیات پایه‌گذار آن بود، با فراری توسعه یافت و با لامبورگینی تکمیل شد حالا با آلفارومئو مجددا به اوج رسیده است. داریم درباره خودروهای اسپرتی صحبت می‌کنیم که در ناوگان پلیس ایتالیا حضور دارند. جدیدترین محصول شرکت یعنی جولیا اکنون تبدیل به ماشین پلیس ویژه رُم و میلان شده است. اکنون استفاده از رنگ‌بندی‌های ویژه خودروهای پلیس به جذابیت‌های بصری آن افزوده است. مخصوصا آن چراغ‌های گردان آبی که ابهت جولیا را بیشتر کرده است.

آلفا ترجیح داده در قسمت فنی تغییری ایجاد نکند. یعنی ما هم‌چنان شاهد همان پیشرانه 9/ 2 لیتری شش سیلندر دو توربویی هستیم که 510 اسب‌بخار نیرو تولید می‌‌کند. این خروجی در کنار یک جعبه‌دنده 6 سرعته دستی کار می‌کند که شتاب صفر تا صدش فقط 9/ 3 ثانیه شود. خبر بد برای تمام بزهکاران و مافیای ایتالیایی این است که سرعت نهایی خودروی فوق زیر 310 کیلومتر در ساعت نیست. آلفارومئو به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های فیات در حالی جولیا را تقدیم پلیس ایتالیا می‌کند که خود فیات به‌عنوان شریک تجاری کرایسلر آمریکا به حساب می‌آید.


منبع: دنیای ماشین

کد خبر 55774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha