امداد رسانی 4 روزه کرمان موتور به مسافران عید فطر

پرشین خودرو: کرمان موتور طرح خدمات و امدادرسانی به مسافران تعطیلات عید فطر را استارت زد.

کامران شاکری مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با اعلام این خبر گفت: امداد رسانی برای تعطیلات عید سعید فطر از 15 تا 18 تیرماه و در 35 جاده اصلی و پر رفت و آمد کشور خواهد بود.


وی ادامه داد: در برنامه ریزی های انجام گرفته، 29 منطقه شهری جزو حوزه فعالیتی ما خواهند بود و شرکت کرمان موتور سعی کرده است تا در این طرح 4 روزه تمامی جاده هایی را که مردم از آنجا برای سفر کردن استفاده می کنند را پوشش دهد.

 

شاکری با هشدار به مشتریان شرکت کرمان موتور در خصوص امداد خودروهای فاقد مجوز، اضافه کرد: طبق هماهنگی های صورت گرفته در تلاش هستیم تا خدمات سریع و به موقع را به مشتریان ارائه دهیم و به همین دلیل از مسافران تقاضا می کنیم تا از برقراری تماس با امدادخودروهای متفرقه به جز شرکت های "کرمان موتور" و "امداد خودرو رفاه ایرانیان" پرهیز کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرکز تماس "امداد خودرو رفاه ایرانیان" با شماره تماس 64026-021 و امور مشتریان شرکت کرمان موتور با شماره 021-42724 ، سامانه پیامکی و سامانه USSD با کد دسترسی #4*2034* آماده دریافت تماس و ارائه اطلاعات لازم به مشتریان در ایام تعطیلات خواهد بود.

با توجه به تقویت ناوگان امدادی کرمان موتور در این طرح، پیش بینی می شود که هیچ مشکلی برای خدمت رسانی بهتر این شرکت در طول تعطیلات عید فطر برای مشتریان خودروهای لیفان و جک بوجود نیاید.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 57335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha