زیبای فرانسوی به ایران رسید

پرشین خودرو: در مراسمی با حضور اصحاب رسانه و مدیران گروه آرین موتور، از خودروی «دی اس6» به صورت رسمی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، داریوش بی ریا مدیرعامل گروه آرین موتور، با اعلام این مطلب که رونمایی از این خودروی زیبا با 2 ماه تاخیر صورت گرفته است ابراز امیدواری کرد تا در آینده ای نزدیک شاهد حضور سایر مدل های «دی اس» در ایران باشیم.

 

دی اس 6 را بهتر بشناسیم:

دی اس 6 طراحی پیچیده و پیشرفته ای که نماد نشان تجاری DS است را ارائه داده و از مواد اولیه اعلا و مختص خودروهای لوکس در ساخت و طراحی آن استفاده شده است.

 



مدیران گروه خودروسازی دی اس این مدل از تولیدات خود را مانند Fashion های فرانسوی آراسته اند تا در همان نگاه اول چشم خریدار را همراه با قلبش، برباید.

فضای داخلی این مدل دی اس تمام چرم و صندلی ها از چرم ناپا با طرح ساعت لوکس دی اس تزئین شده اند.

 

 

برای دیزاین این خودرو از عناصر طبیعی مانند چوب و آلومینیوم بهره گرفته شده است.

DS6؛ یک مدل SUV داینامیک با عملکرد جاده ای خیره کننده است که این ویژگی مرهون معماری جمع و جور و خوابیده این خودرو، موتور کارآمد و گیربکس 6 دنده اتوماتیک آن است.

 



دوربین دید عقب، تصویری رنگی را به صفحه نمایش 7 اینچی می فرستد و این مزیت پارک کردن این خودرو زیبا را بسیار آسان و ایمن می کند.

برای روشن کردن این خودرو نیازی به استفاده از کلید های متداول نیست و تنها لازم است به خودروی خود نزدیک شوید. با لمس کردن دستگیره درب خودرو، حضور خود را به این خودروی هوشمند اعلام کرده و او نیز با شناخت صاحب خود تحت فرمان شما قرار می گیرد و حال تنها با فشردن دکمه استارت، خودرو آماده حرکت است.

 



آخرین نسل سیستم پایش نقاط کور تعبیه شده در خودروی دی اس 6 با چشم های باز مراقب اشیای خارج از محدوده دید شماست. به محض نزدیک شدن خودرویی به محدوده نقطه کور شما از طریق دیود نورانی روی آیینه های جانبی از حضور خودرو مطلع می شوید.

برای علاقه مندان به خودروهای شاسی بلند باید به این نکته اشاره کنیم که مصرف این خودرو در مقایسه یا خودروهای همتراز خودش بسیار کم بوده و در هر 100 کیلومتر تنها 6.7 لیتر بنزین مصرف می کند.

 

 



این خودروی شاسی بلند با ب ام و X1 و ولووی XC60 رقابت خواهد کرد و در سطح جهانی نیز خودروی آئودی Q3 رقیب دی اس6 است.

این خودرو با قیمت 219 میلیون تومان به مشتریان ایرانی عرضه می شود اما؛ برای مدت 10 روز از زمان رونمایی، خریداران دی اس 6 از تخفیف چند میلیون تومانی برای خرید این خودروی زیبا بهره مند خواهند شد.

 

برای تماشای گزارش تصویری کامل این رویداد می‌توانید به این لینک بروید

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 58331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha