رونمایی از «ب.ام.و» تیون شده با نام «جی- پاور» M4 GTS با قدرت 615 اسب بخاری+تصاویر

پرشین خودرو: گروه بین الملل و اخبار خارجی

به گزارش «پرشین خودرو»، جی- پاور، تیونر آلمانی صنعت خودروسازی که تنها به صورت اختصاصی محصولات BMW را برای ادامه کار خود انتخاب می‌کند، این بار به سراغ بی‌ام‌و M4 GTS رفت تا این هیولای اسپرت بی.ام.و را به قدرت 500 اسب بخاری خود قانع نکند.

اول از همه برای این خودرو، بسته‌ای تقویتی با اجزایی همچون توربوشارژرهای جدید با توربین و کمپرسور بزرگ‌تر، سیستم افزایش فشار گازهای خروجی، سیستم اگزوز اسپرت با چهار خروجی آلومینیومی، سیستم سوخت رسانی تقویت شده، سیستم جرقه زنی قدرتمندتر و ECU موتور ارتقا یافته در نظر گرفته شده که باعث می‌شود حداکثر قدرت تولیدی موتور با 115 اسب بخار بیشتر، از 500 اسب بخار به 615 اسب بخار و گشتاور آن هم با جهشی 160 نیوتن متری، از 600 نیوتن متر به 760 نیوتن متر افزایش پیدا کند که در عمل موجب شتابی 3.6 ثانیه و حداکثر سرعتی 270 کیلومتر بر ساعتی می‌شود.

در کنار بسته تقویتی موتور، یک بسته ویژه هم برای بدنه خودرو در نظر گرفته شده که شامل باله‌های بزرگ فیبرکربنی با پایه‌های آلومینیومی، دیفیوزری فیبرکربنی در زیر سپر عقب، بامپری نسبتا بزرگ در زیر سپر جلو و در نهایت شامل رینگ‌های 21 اینچی سبک وزن آلیاژی می‌شود تا در کنار متعادل نگهداشتن وزن خودرو، چسبندگی بیشتری هم در سرعت‌های بالا ایجاد کنند.

برای داشتن قدرت 615 اسب بخاری در کنار مولفه‌های جدید طراحی، بدون در نظر گرفتن قیمت اصلی خودرو باید مبلغی 16 هزار و 995 یورویی یا 18 هزار و 769 دلاری را پرداخت کنید. البته گفتنی است که بی.ام.و M4 GTS از سوی کمپانی مادر تنها به تعداد محدود 700 دستگاهی تولید و عرضه می‌شود.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 58470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha