کد خبر 58612
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۹
اولین «پورشه» برقی شکار عکاسان شد+تصاویر

پرشین خودرو: گروه بین الملل و اخبار خارجی

به گزارش «پرشین خودرو»، مبارز پاک و خشن پورشه در حال تست دیده شده است، بر اساس اطلاعات و عکس های جاسوسی که به دست مجله اتوکار انگلستان رسیده است، اولین خودروی تمام برقی پورشه که برای رقابت مستقیم با تسلا مدل S در دست ساخت است ظاهری نزدیک به یک پورشه پانامرا، اما با ابعاد به نسبت کوچک تر از آن دارد.

اگر به عکس ها دقت کنید، حضور چهاراگزوز خروجی در عقب خودرو قطعا نشانه گر یک موتور احتراق داخلی است، اما اخبار رسیده قویا این مورد را تایید می کنند که این مدل هیچ گونه نسخه بنزنی نخواهد داشت و احتمالا حضور این اگزوز ها هم تنها برای گمراه سازی است.

porsche-pajun-spies-423_0

پروژه خودروی برقی پورشه که با معرفی یک کانسپت تحت میشن E آغاز شد، برای رقابت مستقیم با تسلا و دیگر خودروهای تمام برقی در دست ساخت در نظر گرفته شده است.

porsche-pajun-spies-426_0

از مشخصات احتمالی این خودرو می توان به باتری های لیتیوم یونی اشاره کرد که میزان برد آن ها به بیش از 330 مایل (530 کیلومتر) خواهد رسید. دو موتور الکتریکی استفاده شده در این خودرو چهاردرب، صفرتا صد برابر با 3.5 ثانیه را برای این خودرو به ارمغان خواهند آورد.

porsche-mission-e-06

البته این احتمال هم وجود دارد که پورشه تنها بخش فنی خودروی الکتریکی خود را بر روی شاسی پورشه پانامرا سوار کرده است و طراحی ظاهری خودرو می تواند متفاوت با مدل پانامرا باشد.

porsche_mission_E_project_0

مرسدس بنز در نمایشگاه پاریس امسال که در مهر ماه برگزار می شود، معرفی یک خودرو کاملا جدید برقی با پیمایش احتمالی 500 کیلومتر با هر بار شارژ را برنامه ریزی کرده است و ب ام و هم به توسعه مدل های جدید سری i می اندیشد.

benz eco-1

با این حساب باید منتظر قدرت نمایی همه جانبه خودروسازان آلمانی در بازار خودروهای برقی بود، رقابت شدید با تسلا و فراگیر شدن تدریجی تکنولوژی خودروهای برقی و هیبریدی می تواند از عواقب رویکرد جدید آلمانی ها به بازار خودرو باشد.

نسل جدیدی از خودروهای قدرتمند و پاک در راهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: دیجیاتو

 

کد خبر 58612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha