موبایل سرویس اختصاصی؛ هدیه DS برای تهرانی ها

پرشین خودرو: برای ارائه بهترین خدمات گارانتی و وارانتی، تا پایان سال نقاط تعمیرگاهی مختلفی را به مشتریان معرفی می کنیم.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، خدمات پس از فروش یکی از مهمترین حوزه هایی است که در صنعت خودروسازی مورد بررسی خریداران و مدیران ارشد دولتی قرار می گیرد زیرا خرید ماشین و خدمات گارانتی و وارانتی بعد از خرید به یکدیگر وابسته هستند و اینطور نیست که تنها برندی که از آن خرید می کنید مهم باشد بلکه تمام شرایط بعد از خرید آن محصول نیز باید مورد بررسی دقیق قرار بگیرد.


خدمات پس از فروش و گارانتی تعریف درست و مشخصی در کشور ما ندارد و حتی اگر هزار قانون برای اجرای صحیح آن نوشته شود، به هر حال یک تبصره یا ماده برای فرار از آن پیدا خواهد شد.


یکی از خودروهای تازه وارد به عرصه جهانی و البته ایران خودروی DS است که توسط پژو-سیتروئن به بازار عرضه و به نوعی خودروی لوکس این برند است.


این برند خودرویی که در چند سال اخیر توانسته بازگشت رویایی را برای خود رقم بزند در ایران نیز مورد توجه علاقه مندان خودرو قرار گرفته و از این رو بررسی شرایط خدمات پس از فروش و امکانات این برند می تواند راه خرید این محصولات را برای علاقه مندان هموار سازد.


امیر عباس سمیعی سرپرست فروش آرین موتور تابان نماینده رسمی برند DS در ایران در مصاحبه با خبرنگار «پرشین خودرو» در مورد امکانات این برند در حوزه خدمات پس از فروش گفت: در حال حاضر یک نمایندگی در آجودانیه تهران یا همان مجتمع البرز مرکزی داریم که در واقع یک مجموعه خدمات دهی خودرویی است.


وی ادامه داد: این مرکز دارای کارواش، نمایندگی تعمیرگاهی تعدادی از برندهای معتبر خودرویی، فروشگاه لوازم لوکس خودرویی و رینگ و لاستیک فروشی است و می تواند محل مناسبی برای ارئه بهترین خدمات پس از فروش از سوی برندهای خودرویی از جمله DS باشد.


سرپرست فروش آرین موتور تابان در مورد زمان بهره برداری کامل از این مرکز خدمات پس از فروش DS گفت: در روزهای آینده یعنی تا قبل از پایان تابستان شاهد افتتاح این مرکز خدمات پس از فروش خواهیم بود و تمامی سرویس های اولیه در این مرکز انجام می شود.


وی افزود: در حال حاضر در کیلومتر 8 جاده مخصوص تهران – کرج دفتر مرکزی گروه آرین قرار دارد که این خدمات پس از فروش در آن محل نیز ارائه می شود.


سمیعی در مورد برنامه های آینده گروه آرین در زمینه ارائه خدمات پس از فروش برند DS گفت: تا آخر سال 95 در استان های اصفهان، شیراز، مشهد و شمال کشور مراکزی را برای ارائه خدمات افتتاح خواهیم کرد و احتمال افزایش مراکز خدمات رسان در تهران نیز زیاد است و حتی برای تهرانی ها یک موبایل سرویس اختصاصی نیز در نظر گرفته ایم که با این خط ویژه بهترین خدمات را در محل نمایندگی دریافت می کنند.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 59599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha