پیکاپ‌های مرسدس بنز رونمایی شد+تصاویر

پرشین خودرو: پس از انتشار چندین تصویر نامفهوم از قسمت‌های مختلف بدنه، در نهایت کمپانی خودروسازی مرسدس بنز طبق وعده‌ای که داده بود، تصمیم به رونمایی از محصول جدید خود گرفت.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، قرار است این پیکاپ با نام X-Class به عنوان اولین خودروی پیکاپ مرسدس بنز در بازار فعالیت کند.

براساس این گزارش، در قالب X کلاس، کمپانی خودروسازی مرسدس بنز دو مدل خودرو آماده کرده است که یکی از آنان برای مسیرهای استاندارد و مشتریان شهری آماده شده و دیگری هم با ویژگی‌های منحصر به فرد ظاهری، پیشاپیش خود را قاتل پیکاپ‌های آفرودی همچون تویوتا تاکوما و یا فورد F150 معرفی کرده است که یقینا برای بهبود سطح آفرودی آن، مرسدس بنز به سراغ ویژگی‌ها و سیستم‌های مورد استفاده در مرسدس بنز G کلاس رفته است.

تفاوت‌های ظاهری این دو مدل خودرو هم در ستون‌های افقی جلو پنجره، رینگ و لاستیک‌ها، آینه‌های جانبی، ارتفاع کابین، مجموعه سپر، پلکان ورود به کابین و در نهایت حاشیه گلگیرها دیده می‌شود.

در حال حاضر مرسدس بنز این دو ماشین را طرحی کانسپت می‌خواند، زیرا برخی از قسمت‌های X کلاس جای کار دارد و قرار است تست‌های اصلی میدانی بر روی آن صورت بگیرد تا برای تولید و عرضه در اواخر سال 2017 میلادی آماده شود.

از آنجایی هم که این محصول فعلا یک طرح کانسپت است و حدودا یکسال دیگر به تایید نهایی می‌رسد، پس همچنان پیشرانه مشخصی برای آن تعریف نشده است و یا حداقل پیشرانه‌های آن مورد بررسی و تست‌های میدانی قرار نگرفته‌ است، اما باتوجه به اینکه مرسدس بنز X کلاس برپایه پلتفرم رنو آلاسکان توسعه پیدا کرده، پس می توان 3 پیشرانه مختلف را برای آن متصور شد که محتمل‌ترین آن پیشرانه‌ای 6 سیلندر دیزلی است.


 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 62063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha