فروش 100 اتوبوس‌ جدید به اتوبوسرانی مشهد

پرشین خودرو: مدیرعامل شركت ایران خودرو دیزل از تحویل 100 دستگاه اتوبوس جدید به اتوبوس‌رانی شهر مشهد خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، غلامرضا رزازی، ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای قرارداد منعقد شده میان ایران خودرو دیزل و سازمان اتوبوس رانی مشهد، 100 دستگاه اتوبوس O457 کولردار با استفاده از توان داخلی تولید و تحویل اتوبوس رانی مشهد شد.


وی افزود: از جمله مزیت‌های اتوبوس O457 كه ضریب داخلی‌سازی آن بیش از 70 درصد است می‌توان به استفاده از موتور دایملر بنز آلمان كه برندی معتبر و مورد اعتماد در میان خودروهای كار و تجاری به حساب می‌آید، اشاره كرد.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل افزود: کیفیت و قدرت بالای موتور، استهلاک کم، تعمیرات آسان و هزینه پایین تعمیر و نگهداری در كنار دارا بودن شبكه گسترده خدمات پس از فروش از جمله مزیت‌های اصلی قوای محركه این اتوبوس است.

وی در ادامه تصریح كرد: اجرای این قرارداد از سوی ایران خودرو دیزل مصداق عملی اقتصاد مقاومتی است كه با پشتوانه اعتماد سازمان اتوبوسرانی و شهرداری مشهد به تولید داخل صورت پذیرفته است.

رزازی اظهار امیدواری كرد: افزوده شدن این اتوبوس‌ها به ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد، منجربه کاهش آلایندگی هوای شهر مقدس مشهد شده و در نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی و ایجاد آرامش و رضایت‌مندی شهروندان این كلان شهر تاثیرگذار باشد.
 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 62240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha